wrazenia z jazdy nawet najlepiej zczipowanym AFN/AVG są gorsze od seryjnego AJM/ATJ...
Co do samego "tjuningu"
AFN/AVG - są rozwojowe
AJM/ATJ - są baardzo rozwojowe
Pozdrawiam i zycze udanych zakupów.
[ALL] Jaki silnik polecicie do "nowego" auta.
przemik pisze:wrazenia z jazdy nawet najlepiej zczipowanym AFN/AVG są gorsze od seryjnego AJM/ATJ...
AJM po wirusie robi się na 145KM, AFN na około 140KM
seryjne auto zawsze gorzej pojedzie od zawirusowanego o podobnej mocy bo po remapie jest lepszy przebieg mocy i wyżej się kręci silnik
silniki AFN i AJM mają podobną wytrzymałość dołu... i w jednym i w drugim mozna zrobić 200KM podobnymi nakładami
z uwagi na niższe spalanie wolałbym jednak AFNa na pompie
Panowie, spokojnie... bede przesiadal sie z 1.9D (1Y) wiec sporego przeskoku nie moge miec bo sie zabije tym autem... jak juz sie naucze do mocy to wtedy bede wirusowal. Po 2 najpierw trzeba miec (kupic) zeby myslec o wirusie...
jednak zdecydowany jestem na AFN/AVG... sklaniam sie bardziej ku passatowi, ale jak trafi mi sie ladna a4 to tez bede zadowolony!
co do wyjazdu na zachod, moze to i dobry pomysl, ale nie umiem jezyka... tylko po angielsku, wtedy chyba nie wiele sie tam dogadam.
Co do 80 a a4 to przepasc technologiczna i dobrze o tym wiem... ale nie uwierze w to ze w 80'tce zawieszka wytrzymuje 100tys km... ja u siebie wymieniam co 30tys km i jestem zadowolony - koszta nie wielkie a swiadomosc ze zrobi sie cos samemu - bezcenne!
Dzieki wielkie za informacje typu ze po VIN sprawdze przebieg auta w salonie... tego nie wiedzialem. Ale jesli nawet auto bedzie sprowadzone z Belgii, Niemiec, Francji czy Austrii to w polskim serwisie beda mieli takie informacje - maja centralna baze???
jednak zdecydowany jestem na AFN/AVG... sklaniam sie bardziej ku passatowi, ale jak trafi mi sie ladna a4 to tez bede zadowolony!
co do wyjazdu na zachod, moze to i dobry pomysl, ale nie umiem jezyka... tylko po angielsku, wtedy chyba nie wiele sie tam dogadam.
Co do 80 a a4 to przepasc technologiczna i dobrze o tym wiem... ale nie uwierze w to ze w 80'tce zawieszka wytrzymuje 100tys km... ja u siebie wymieniam co 30tys km i jestem zadowolony - koszta nie wielkie a swiadomosc ze zrobi sie cos samemu - bezcenne!
Dzieki wielkie za informacje typu ze po VIN sprawdze przebieg auta w salonie... tego nie wiedzialem. Ale jesli nawet auto bedzie sprowadzone z Belgii, Niemiec, Francji czy Austrii to w polskim serwisie beda mieli takie informacje - maja centralna baze???
normalnie serwis nie udzieli informacji jak zadzwonisz i podasz VINA czy moga mi udzielic takiej informacji przez telefon?
moze udzielić jak podejdziesz z dowodem rejestracyjnym do nich ale najlepiej zaproponują Ci diagnostyke, czyli podpięcie pod VAS i wtedy dostaniesz wydruk historii za 150 PLN
najlepiej miec znajomka w serwisie który to sprawdzi