[B3 1.6] Problem na gazie
[B3 1.6] Problem na gazie
Witam ponownie. Mam problem zwiazany z jazda na gazie. Mianowicie chodzi o to ze gdy przyspieszam i dodam gaz do oporu autem szarpie i tak jakby brakowalo mocy. Wogole nie idzie sie rozpedzic co ma przykre skutki z jazda pod gore. Gdy auto chodzi na wolnych obrotach i gdy dodam gazu takze auto dlawi nie daje kompletnej mocy a powinien silnik '' wyc ''... Podkresle ze na benzynie idealnie pracuje i nie ma takich problemow. Z mojej strony pytanie co to moze byc?? czy mozna gdzies na reduktorze podkrecic czy gdziekolwiek zeby wszystko bylo ok ?? Czy to zalezy od zatankowanego gazu ?? Z gory wielkie dzięki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kwestia regulacji LPG albo reduktor jest już stary - membrany zesztywniały i nie pracują prawidłowo. Trzeba by jeszcze sprawdzić czy nie ciągnie większej ilości powietrza poza filtrem powietrza, co może zmniejszyć podciśnienie przy mikserze a to skutkuje zubożeniem mieszanki. Do sprawdzenia by były węże od LPG i wymiana filterka gazu w fazy ciekłej.
Do regulacji LPG służy głównie register (w przypadku instalacji I generacji) na wężu, który idzie do miksera, pokrętło na parowniku służy najprawdopodobniej do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Jeśli masz nalatane dużo na tym reduktorze to jedynym rozwiązanie może okazać się wymiana lub regeneracja.
Do regulacji LPG służy głównie register (w przypadku instalacji I generacji) na wężu, który idzie do miksera, pokrętło na parowniku służy najprawdopodobniej do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Jeśli masz nalatane dużo na tym reduktorze to jedynym rozwiązanie może okazać się wymiana lub regeneracja.
Tak właśnie jak kolega wyżej napisał. Jeśli masz nowszą instalację niż pierwszej generacji nic sam nie zdziałasz musisz pojechać na ustawienie do odpowiedniego punktu który tym się zajmuje. Oni Ci ustawią co trzeba, powiedzą co jest ewentualnie do wymiany. Zapłacisz i będziesz się cieszył płynna jazdą. :lol: Mnie tez to czeka.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Napiszę krótko, sprawdzenie i/lub regulacja instalacji w porządnym zakładzie powinna pomóc. Sam niczego nie ruszaj bo widzę, że nie masz większego pojęcia o LPG więc możesz zrobić więcej szkody niż pożytku.
Nieprawda. Obie śruby regulacyjne (register i na parowniku) służą do regulacji i mają na siebie wzajemny wpływ, a ta na reduktorze nie jest tylko do wolnych obrotów. Zanim kolego zaczniesz doradzać to poczytaj może troszkę na ten temat i nie wprowadzaj ludzi w błąd.aldi pisze:Do regulacji LPG służy głównie register (w przypadku instalacji I generacji) na wężu, który idzie do miksera, pokrętło na parowniku służy najprawdopodobniej do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach.