Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK]Proszę pomóżcie strasznie dużo pali benzyny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
makot
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:44

[2.0 ABK]Proszę pomóżcie strasznie dużo pali benzyny

Post autor: makot » 27 mar 2009, 18:03

witam to moje pierwsze audi i mam straszny problem z nim.Pali mi 16 litrów paliwa na 100kilometrów czy to jadę po trasie czy to jeżdżę po mieście.ani mniej ani więcej tak jak by ktoś go zaprogramował tak.byłem już u mechanika elektryka na komputerach i wszystko jest ok.Ręce rozkładają.Nie wiem co się dzieje.Wcześniej wymieniałem filtr paliwa,świece,zmieniałem aparat zapłonowy czujniki temp.silnika,powietrza.Wszystko było ok.auto nie kopci odpala ładnie idzie jak burza,nie dławi się ani się nie zalewa.Proszę Pomóżcie... :-(

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 27 mar 2009, 18:33

Do sprawdzenia w pierwszym rzędzie sonda lambda i czujnik temperatury (niebieski).

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 27 mar 2009, 18:51

paskud pisze:sonda lambda i czujnik temperatury (niebieski).
oraz przepływomierz.

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 27 mar 2009, 19:39

oraz przepływomierz.[/quote]

Myślałem o tym ale źle chodziłby na pewnych zakresach obrotów. Kolega sugeruje dobrą pracę i zadowalającą moc co jest efektem zbyt bogatej mieszanki w całym zakresie obrotów.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 mar 2009, 20:40

makot, przede wszystkim zacznij od tego :arrow: https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm

ogonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2009, 18:59

Post autor: ogonek » 29 mar 2009, 09:11

mam ten sam problem tyle że temperatura mi wynosi na silniku 60-70C ale szybko się nagrzewa ogrzewanie w środku samochodu i niewiem czy to termostat

makot
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:44

Post autor: makot » 29 mar 2009, 14:53

z góry dzięki za pomoc!powiem tak na komputerze wyszło że sonda lambda jest ok.a czujnik temp.niebieski jest wymieniony też na nowy.dodam jeszcze że temp.silnika też jest ok.bo termostat też jest nowy. :-| nie mam pojęcia co robić... :-(

[ Dodano: 2009-03-29, 14:55 ]
aha i zapomniałem dodać że przepływomierz też był sprawdzony i też jest wporządku...Normalnie ręce opadają...

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 29 mar 2009, 14:56

IC69 pisze:nie mam pojęcia co robić... :-(
Sprawdzałeś ten przekaźnik?

djtadek00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:43

Post autor: djtadek00 » 29 mar 2009, 15:54

Pozwólcie że sie dołącze do tematu. Sprawa jest nastempująca posiadam audi 80 b3 1.8 benzyna i mi też pali dużoooo benzyny około 12/16 litrów. Chodzi jak zegarek, wcześniej silnik troche dziwnie chodził tak jakby nie łapał jeden gar okazało sie że wężyk od podciśnienia mi delikatnie pękł(ten od wspomagania chamulcy)i ssało "Lewe" powietrze. Naprawiłem, uradowany że spalanie spadnie , jednak podniosło sie jeszcze bardziej :evil:

makot
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:44

Post autor: makot » 30 mar 2009, 10:47

no jeszcze przekaźnika nie sprawdzałem.dobra sprawdzę go dzisiaj. <ok>

mmatip
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 19 mar 2009, 23:13

Post autor: mmatip » 30 mar 2009, 18:22

witam, mam ten sam problem co Ty, dzisiaj byłem zamówić przekaźnik będę go mieć na jutro, jak coś to dam znać czy coś się zmieniło... mi też już ręce opadają, co chwilę stoję na stacji i tankuję... :-/

[ Dodano: 2009-04-01, 19:45 ]
wymieniłem przekaźnik, niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu... Jeśli ktoś miał podobny problem niech poratuje, bo autem trzeba jeździć, a przy takim spalaniu dość drogo to wychodzi...

[ Dodano: 2009-04-06, 09:04 ]
paskud pisze:oraz przepływomierz.
Myślałem o tym ale źle chodziłby na pewnych zakresach obrotów. Kolega sugeruje dobrą pracę i zadowalającą moc co jest efektem zbyt bogatej mieszanki w całym zakresie obrotów.[/quote]

a co zrobić żeby ta zła prace zmienić??

Awatar użytkownika
roman26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 23 lip 2010, 20:30

Post autor: roman26 » 25 mar 2012, 20:07

Witam wszystkich , a czy da się to wszystko co opisałeś sprawdzić multimetrem? bo moją sondę sprawdzałem właśnie dzięki temu i pokazywało mi ( 0 2.1 do 0 7.0) i nawet więcej wiec ją wymieniłem i czekam na rezultat.Po tej wymianie wlałem na pusty bak 5l benzynki dla sprawdzenia i jak na razie do tej pory zrobiłem 25km i to w cyklu mieszanym, na postoju trochę pracował i wogóle i spadło tylko gdzieś o półtora kreski na wskażniku wiec myślę że coś pomogło bo wcześniej na 5litrach robiłem max 35 km i dlatego pytam gdyby nic się nie zmieniło. Oprócz sondy wymieniłem też termostat i czujnik włączenia wentylatora bo był padnięty. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
jaro7427
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:30
Lokalizacja: ETM

Post autor: jaro7427 » 25 mar 2012, 21:14

miałem podobny problem z jednym ze swoich ABK palił ponad 15l Pb i o dziwo minimalna korekta ustawienia zapłonu odmieniła go zużycie spadło max. do 11 l benzynki w cyklu mieszanym.

Awatar użytkownika
roman26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 23 lip 2010, 20:30

Post autor: roman26 » 27 mar 2012, 17:59

wczoraj skończyłem test na spalanie po tym remoncie i wymianach. Rezultat wyszedł taki , 60km na 5 litrach benzyny 98 Verva a mogło być trochę więcej gdyby nie to, że często go odpalałem podczas remontu itd , wiec wszystko wróciło do normy , a nawet się poprawiło. Na koniec chciałbym napisać ze do wszystkiego doszedłem dzięki dobrym wskazówkom z internetu i samo zapału.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl