[B3 2.0 6A] Obroty pytanie
[B3 2.0 6A] Obroty pytanie
Muszę jeszcze momęczyć kolegów którzy mają większe doświadczenie w tym silniku niż ja.\
Mianowicie pytane mam o obroty.
Jak dam na luz to obroty spadają do ok 1100 o dopiero jak się zatrzymają koła to spadają do 800-900 dzieje się tak często ale nie zawsze. Czy to norma czy mam gdzieś szukać usterki??
Mianowicie pytane mam o obroty.
Jak dam na luz to obroty spadają do ok 1100 o dopiero jak się zatrzymają koła to spadają do 800-900 dzieje się tak często ale nie zawsze. Czy to norma czy mam gdzieś szukać usterki??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
Aaaa tam wstyd nie od razu Kraków zbudowali
Krokowca masz<patrząc od przodu samochodu zaraz za z prawej strony kopułki. Dochodzą do niego dwa gumowe węże oraz kostka dwu pinowa. A jest wsadzony w taka gumowa objemkę. Musisz ściągnąć oba te przewody wypiąć wtyczkę i wyciągnąć. Czyścisz go naftą, pozostawiasz na całą noc w niej, następnego dnia wyciągasz suszysz bądź przedmuchasz pod wysokim ciśnieniem<jeśli masz taką możliwość> i delikatnie pryśnij WD-40. I po sprawie :mrgreen:
Krokowca masz<patrząc od przodu samochodu zaraz za z prawej strony kopułki. Dochodzą do niego dwa gumowe węże oraz kostka dwu pinowa. A jest wsadzony w taka gumowa objemkę. Musisz ściągnąć oba te przewody wypiąć wtyczkę i wyciągnąć. Czyścisz go naftą, pozostawiasz na całą noc w niej, następnego dnia wyciągasz suszysz bądź przedmuchasz pod wysokim ciśnieniem<jeśli masz taką możliwość> i delikatnie pryśnij WD-40. I po sprawie :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
chodziło mi o czujnik prędkości w skrzyni (impulsator). jeśli byłby zepsuty, źle wskazywał by prędkościomierz.
ten czujnik wykorzystywany jest do informowania ECU o prędkości pojazdu, klimatronika o prędkości pojazdu (kompensacja zmian temperatury podczas ruchu) oraz do zegarów i radia.
powtarzam raz jeszcze. w silniku 6A i ACE tocząc się na luzie po puszczeniu pedału gazu (stycznik wolnych obrotów przy przepustnicy zmiana stanu z 0 na 1) silnik powinien mieć 1100-1250 obrotów, po zatrzymaniu (V=0) obroty powinny spaść na 900-950 obrotów. jest to sytuacja zupełnie normalna i poprawna.
ten czujnik wykorzystywany jest do informowania ECU o prędkości pojazdu, klimatronika o prędkości pojazdu (kompensacja zmian temperatury podczas ruchu) oraz do zegarów i radia.
powtarzam raz jeszcze. w silniku 6A i ACE tocząc się na luzie po puszczeniu pedału gazu (stycznik wolnych obrotów przy przepustnicy zmiana stanu z 0 na 1) silnik powinien mieć 1100-1250 obrotów, po zatrzymaniu (V=0) obroty powinny spaść na 900-950 obrotów. jest to sytuacja zupełnie normalna i poprawna.
aby wyeliminować szarpanie podczas wbijania biegu jak masz wolne obroty a się toczysz. odpada wtedy problem z niestabilnością dawki paliwa podczas puszczania sprzęgła w momencie gdy stycznik wolnych obrotów jest w pozycji 1. drugą sprawą jest fakt, że możesz toczyć się na biegu z puszczonym gazem a silnik się nie dławi.