Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] Delikatnie nie równa praca silinka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Mietek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:44

[B4 ABT LPG] Delikatnie nie równa praca silinka

Post autor: Mietek » 29 mar 2009, 21:29

Witam,

Mam następujący problem, po odpaleniu samochodu przez około 1 minuty chodzi idelanie. Następnie zaczyna czasem bardzo bardzo deliktanie dławić się (tak w okolicach co 5 - 7 sekund). Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie. Temperatura silnika nie ma znaczenia, zawsze jest tak samo. Nawet jak jade w trasie i zgaszę go na 5 min, potem odpale to przez chwilę jest normalnie i po 30 sekundach znowu to samo. Wymieniony niebieski czujnik, świece, kable nie dawno wymieniałem. Tak mi się zdaje, że stało mi sie tak po zimie, może to skutek lania preparatu do czyszczenia układu paliwowego benzynowego. Miał może ktoś taki przypadek ??. Z góry dziękuje za wypowiedzi.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 30 mar 2009, 08:44

Witam
Miałem podobny problem. U mnie był delikatnie pęknięty wąż od podciśnienia przy kolektorze ssącym.

Awatar użytkownika
malymoto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:55
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: malymoto » 30 mar 2009, 10:34

Sprawdź na początek tą gume pod gaznikiem czy nie jest popękana .

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 31 mar 2009, 00:11

malymoto pisze:gaznikiem

wtryskiem ;-)

Nowy niebieski czujnik nie oznacza ze jest sprawny (miernik do ręki i sprawdź jakie ma opory)

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 31 mar 2009, 09:32

A jak to sprawdzić?

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 31 mar 2009, 10:41

Miernik ustawiasz na omomierz, mierzysz rezystancję na stykach czujnika. wtedy masz coś w stylu wykresu (charakterystyki dwu pomiarowej) oporu względem temp.

temp czujnika 20*C -> opór 2000-3000 Ohm
temp czujnika 90*C -> opór 200-300 Ohm

Mietek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:44

[B4 ABT LPG]

Post autor: Mietek » 01 kwie 2009, 11:33

Ten wąż od podciśnienia co do serwa idzie, mam sprawdzić. Tam przy samym kolektorze jest taki gumowy owinięty ( tak jakby sreberkiem ), to ten mialeś popękany. No w sumie jak nacisne hamulec to mi popierduje z tłumnika bardzo delikatnie, czyli jeśli nie naciskamy hamulca to tez może powodować od czasu do czasu takie popierdywanie tylko lżej tak ????.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 01 kwie 2009, 11:42

Tak u mnie był pęknięty właśnie pod tą srebrną tkaniną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl