Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.0E ABK LPG]wtrysk rozruchowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

[ B4 2.0E ABK LPG]wtrysk rozruchowy

Post autor: karmel » 30 mar 2009, 12:40

Witam
Mam pytanie czy na wtrysk rozruchowy napiecie przychodzi cały czas? Tzn. czy zimny silnik czy ciepły na przewodach jest 12v??

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 30 mar 2009, 12:46

jak sie nie myle to tak , tylko masa sie załancza gdy silnik jest niedogrzany.

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

Post autor: karmel » 30 mar 2009, 12:49

Sprawdziłem napiecie na ciepłym silniku i jest 12v tak nie powinno byc??

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 30 mar 2009, 13:17

przeciez mowie jesli sie nie myle to + jest na stałe tylko masa sie zmienia. podłacz zarowke pod kostke na zimnym powinna swiecic , powyzej 50 stopni nie.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 30 mar 2009, 16:07

Dobra ale co sprawdzić jeśli powyżej 50st będzie świecić?

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

Post autor: karmel » 30 mar 2009, 23:21

U mnie napiecie jest cały czas na wtyczce wtryskiwacza rozruchowego niezależnie od temp. Dodam ze wyminiłem czujnik temp. na nowy, a dodatkowo zmierzyłem rezystancje (218 ohm przy temp płynu ok 90 st C) jest dobry . Proszę o podpowiedż co zrobic z tym zasilaniem wtryskiwacza ??

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 30 mar 2009, 23:43

czy ja pisze po rumuńsku ?? Prąd dodatni czyli + jest cały czas. masa (minus ) powinien sie załanczac poprzez czujnik temp. jesli jest zimny to na przewodzie masowym jest masa jesli sie nagrzeje to masy niema.

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

Post autor: karmel » 30 mar 2009, 23:58

Napisze to tak czy jest zimny silnik czy ciepły żarówka sie świeci podłączona pod wtyczkę zasilającą wtryskiwacz .

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 31 mar 2009, 10:42

Karmel - piszesz zrozumiale. Coś jest nie tak ze sterowaniem. Trzeba kuknąć w schemę.

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

Post autor: karmel » 31 mar 2009, 11:33

Moze spotkał sie ktoś juz z czymś takim . Jakaś podpowiedz co z tym mozna zrobic??

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 31 mar 2009, 14:18

W domu popatrzę na schemat i odpiszę.


Wchodzi na 16 pin czerwono czarnym przewodem do kompa. Może w samym kompie jest oddzielny element sterujący, np. tranzystor :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl