witam.moze ktos pomoze od 2 miesiecy jezdze audi80 1991rok.zjezdzajac z ogranicznika cos mi walnelo jak sie okazalo w serwisie cale zawieszenie przod jest do wymiany.jakie czesci sa potrzebne do takiej wymiany i ile moga kosztowac.z gory dziekuje za pomoc.
Doroto, zapoznaj się proszę z regulaminem forum, zobacz jak powinny wyglądać tytuły tematów, nie pisz CAPSEM, używaj polskich znaków i znaków interpunkcyjnych i korzystaj z szukajki.
Nikt bez oglądania twojego auta nie powie Ci co dokładnie jest do wymiany.
Proszę popraw też dane w swoim profilu, nie było silników ABK w budzie B3
pozdrawiam Moderator
[B3 all] Wymiana zawieszenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 mar 2009, 07:25
[B3 all] Wymiana zawieszenia
Ostatnio zmieniony 30 mar 2009, 18:08 przez dorota1406, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 mar 2009, 07:25
Co znaczy całe zawieszenie?
Zawieszenie to: wahacze, amorki, sprężyny, kolumny, stabilizatory i wiele, wiele innych drobnych części...
Pamiętaj że warsztaty mają spore rabaty na części i niekiedy montują Ci je po cenach zakupu (bez dodatkowej marży) lub wołają za robotę więcej pieniędzy jak pracują na twoich częsciach - bardzo często też nie udzielają później na to żadnej gwarancji, więc nie wiem czy na pewno Ci się opłaci kupowanie częsci i zlecenie ich montażu w warsztacie
Zawieszenie to: wahacze, amorki, sprężyny, kolumny, stabilizatory i wiele, wiele innych drobnych części...
Pamiętaj że warsztaty mają spore rabaty na części i niekiedy montują Ci je po cenach zakupu (bez dodatkowej marży) lub wołają za robotę więcej pieniędzy jak pracują na twoich częsciach - bardzo często też nie udzielają później na to żadnej gwarancji, więc nie wiem czy na pewno Ci się opłaci kupowanie częsci i zlecenie ich montażu w warsztacie
dorota1406, ja proponuje zweryfikować diagnozę na innym warsztacie.
Całe zawieszenie - to brzmi mało ciekawie.
Raczej mało prawdopodobne, że poleciało wszystko. No chyba, że auto mocno zaniedbane.
Jeśli potrzebny jest gruntowny remont to wymienić należy :
- amortyzatory z łożyskami i odbojami ( niekiedy nawet sprężyny ).
- tuleje wahacza,
- łączniki stabilizatorów,
- sworznie
- tuleje ramy,
- do sprawdzenia kolumna kierownicza, klocki i tarcze hamulcowe, łożyska, przeguby wewnętrzne i zewnętrzne, końcówki drążków kierowniczych.
Po wszystkim konieczna geometria podwozia.
Jak widzisz elementów które mogły ulec zużyciu jest bardzo wiele, dlatego nie podamy Ci kosztów remontu
w Twoim aucie. Chyba że wiesz co konkretnie poleciało ?
Wtedy jakoś podliczymy.
Pamiętaj o jednej złotej zasadzie - wystrzegaj się tanich zamienników, zapłacisz za robociznę, a wszystko zużyje się 2 razy szybciej. Nie warto. Kupuj markowe produkty.
Całe zawieszenie - to brzmi mało ciekawie.
Raczej mało prawdopodobne, że poleciało wszystko. No chyba, że auto mocno zaniedbane.
Jeśli potrzebny jest gruntowny remont to wymienić należy :
- amortyzatory z łożyskami i odbojami ( niekiedy nawet sprężyny ).
- tuleje wahacza,
- łączniki stabilizatorów,
- sworznie
- tuleje ramy,
- do sprawdzenia kolumna kierownicza, klocki i tarcze hamulcowe, łożyska, przeguby wewnętrzne i zewnętrzne, końcówki drążków kierowniczych.
Po wszystkim konieczna geometria podwozia.
Jak widzisz elementów które mogły ulec zużyciu jest bardzo wiele, dlatego nie podamy Ci kosztów remontu
w Twoim aucie. Chyba że wiesz co konkretnie poleciało ?
Wtedy jakoś podliczymy.
Pamiętaj o jednej złotej zasadzie - wystrzegaj się tanich zamienników, zapłacisz za robociznę, a wszystko zużyje się 2 razy szybciej. Nie warto. Kupuj markowe produkty.