Witam, po wymianie uszczelki pod głowicą auto się strasznie zamuliło. Z trudem rozpędza się powyżej 100 km/h i słabo reaguje na dodanie gazu. Poza tym mam problemy z porannym rozruchem ale myśle że jest to związane ze źle ustawionym kontem wtrysku. Rozrząd został sprawdzony i jest ustawiony na 100% dobrze. Dzisiaj przeprowadziłem diagostyke vagiem i wywaliło dwa błędy:
00526 Przełącznik świateł hamulców
00527 Czujnik temperatury powietrza wejściowego – G72
Błąd 00526 udało się skasowac po naciśnięciu pedału hamulca
Zrobiłem jeszcze logi ale ze względu że posiadam przepływke bosch są one bardzo skromne.
Statyczne
Dynamiczne 1
Dynamiczne 2
Prosze o pomoc bo już nie mam siły do tego samochodu :cry: jak nie jedno to drugie.
[1.9TDI 1Z] Straszny muł.
[1.9TDI 1Z] Straszny muł.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 21:16 przez kaczucha, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprawdziłem cały układ i wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe ale nic się nie zmieniło.
Wymieniłem także czujnik g72 i już się nie pokazują żadne błędy.
Dodaje 000BS
Tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie N75 dlatego też dodaje logi zrobione po podłączeniu wężyka bezpośrednio do sztangi z turbo
Aha mam jeszcze pytanie czy niepoprawne ustawienie konta wtrysku może powodowac zamulenie samochodu?
Wymieniłem także czujnik g72 i już się nie pokazują żadne błędy.
Dodaje 000BS
Tak się zastanawiam czy to przypadkiem nie N75 dlatego też dodaje logi zrobione po podłączeniu wężyka bezpośrednio do sztangi z turbo
Aha mam jeszcze pytanie czy niepoprawne ustawienie konta wtrysku może powodowac zamulenie samochodu?