[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać
Felunek już po piaskowaniu, teraz czeka go drobny zabieg usuwania głębszych rys i obtarć od krawężników
No i w końcu wymienione tylne lampki – kompletna blenda i kierunki z Avanta
Przed montażem lampek
W trakcie usuwania ognisk korozji na klapie i po zabiegu
No i w końcu wymienione tylne lampki – kompletna blenda i kierunki z Avanta
Przed montażem lampek
W trakcie usuwania ognisk korozji na klapie i po zabiegu
Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 15:43 przez Kermit85, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak też zrobię, najpierw zawias i hamulce, następnie silnik trzeba uszczelnić. Już kiedyś zostawiłem autko
u mechanika bo sam nie chciałem się za to zabierać (wtedy ominął mnie spocik ), stało tam 3 dni i nawet go nie tknęli - powiedzieli że dużo rozbierania jest i 1000 zł będzie mnie kosztowało rozkręcenie osprzętu, żeby dostać się do uszczelniaczy + koszty części i ponownego poskładania silnika :shock: Zaśmiałem im się w twarz i odjechałem.
A co do filtra oleju to mam już nowy Knechta na półce czeka wraz z olejem.
Dogadałem się ze znajomym mechanikiem w Cieplicach, że podjadę do niego, sam sobie wszystko rozkręcę, wyczyszczę itp. a on pomoże mi tylko przy zmianie rozrządu i uszczelniaczy. Części załatwi po rabacie, więc całość roboty wyniesie mnie jakieś 500-600 zł. Tak on sam to wycenił
u mechanika bo sam nie chciałem się za to zabierać (wtedy ominął mnie spocik ), stało tam 3 dni i nawet go nie tknęli - powiedzieli że dużo rozbierania jest i 1000 zł będzie mnie kosztowało rozkręcenie osprzętu, żeby dostać się do uszczelniaczy + koszty części i ponownego poskładania silnika :shock: Zaśmiałem im się w twarz i odjechałem.
A co do filtra oleju to mam już nowy Knechta na półce czeka wraz z olejem.
Dogadałem się ze znajomym mechanikiem w Cieplicach, że podjadę do niego, sam sobie wszystko rozkręcę, wyczyszczę itp. a on pomoże mi tylko przy zmianie rozrządu i uszczelniaczy. Części załatwi po rabacie, więc całość roboty wyniesie mnie jakieś 500-600 zł. Tak on sam to wycenił
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
Dzięki Danielu - jestem podobnego zdania
[ Dodano: 2009-04-11, 11:25 ]
Korzystając z pięknej przedświątecznej pogody zabrałem się za mycie samochodu mojego taty, po kilku godzinach szorowania efekt był naprawdę zadowalający.
Czas mycia i sprzątania był dość długi ze względu na podejście ojca do samochodów
"mają jeździć, a nie wyglądać" z czym nie do końca się zgadzam
Jak ja nic nie zrobię przy samochodzie to nikt nawet przy nim palcem nie ruszy - szczerze to nie było ono myte,
ani odkurzane od ponad roku, bo nie miałem na to czasu :-|
Jednak jest to Audi i zasługuje na porządne mycie raz na jakiś czas :mrgreen:
A oto ona - Audi 80 B3 - 2.0 115 HP - 1988 r. z przebiegiem 198 tys.
A poniżej jej poprzedniczka, sprzedana w 2008 roku.
Audi 80 B3 - 1.8 115 HP - 1987 r. z przebiegiem ponad 500 tys.
[ Dodano: 2009-04-11, 11:25 ]
Korzystając z pięknej przedświątecznej pogody zabrałem się za mycie samochodu mojego taty, po kilku godzinach szorowania efekt był naprawdę zadowalający.
Czas mycia i sprzątania był dość długi ze względu na podejście ojca do samochodów
"mają jeździć, a nie wyglądać" z czym nie do końca się zgadzam
Jak ja nic nie zrobię przy samochodzie to nikt nawet przy nim palcem nie ruszy - szczerze to nie było ono myte,
ani odkurzane od ponad roku, bo nie miałem na to czasu :-|
Jednak jest to Audi i zasługuje na porządne mycie raz na jakiś czas :mrgreen:
A oto ona - Audi 80 B3 - 2.0 115 HP - 1988 r. z przebiegiem 198 tys.
A poniżej jej poprzedniczka, sprzedana w 2008 roku.
Audi 80 B3 - 1.8 115 HP - 1987 r. z przebiegiem ponad 500 tys.
Dzięki chłopaki.
Niestety nie było takich projektów w Audi 90, a cholernie mi się ten zderzaczek z 16V podoba, więc postanowiłem sobie taki zrezać. Po przyklejeniu go i przykręceniu do ori zderzaka wyciąłem otwory na halogeny i kierunki.
Wygląda to ciekawie, jeszcze tylko prysnąć w kolor nadwozia i będzie git, ale najpierw ważniejsze sprawy
Dokładka to niestety laminacik z alledrogo, bo ori Kamei jest cholernie trudno zdobyć - oczywiście wersję pełną bez wycięć na halogeny - szukałem takiej ponad pół roku.ziemor pisze: Gdzie dorwałeś tą dokładkę na przedni zderzak ?
Czy dokładka miała już wycięcia na halogeny i migacze ?
Niestety nie było takich projektów w Audi 90, a cholernie mi się ten zderzaczek z 16V podoba, więc postanowiłem sobie taki zrezać. Po przyklejeniu go i przykręceniu do ori zderzaka wyciąłem otwory na halogeny i kierunki.
Wygląda to ciekawie, jeszcze tylko prysnąć w kolor nadwozia i będzie git, ale najpierw ważniejsze sprawy
Faktycznie mam czego żałować, zwłaszcza w zimie i po deszczu, bo niedługo zajadę ręczy w swojej audiczce :mrgreen: . Gdyby było quattro bawił bym się tylko gazem i oczywiście lepsza przyczepność w zakrętach przy większych prędkościach, a to by się przydałozserty pisze:Wszystko ładnie, pięknie. Bardzo mi się podoba. Również bardziej mi się podobają 90-tki jak jakieś B4.
Ale brakuje mi tu jednej rzeczy: <quattro>
Na prawdę szkoda, że w takim aucie i przy takim właścicielu nie ma tylnego dyfra.
Moje kondolencje.
A oto ostatni nabytek (ringi by DIDO), może i drobiazg, ale jak cieszy oko 8-)
Ponadto zrezałem wkońcu podświetlenie przełączników sterowania lusterkami i szybami
Kolejne zmiany:
Letnie fele w końcu zostały odświeżone, wyprostowane, wypiaskowane, pomalowane proszkowo. Dekielki też zostały odnowione, zaopatrzone w znaczki Audi, oraz śrubkę zabezpieczającą przed ich zgubieniem bądź kradzieżą
Tak było:
Tak jest teraz:
Efekt według mnie zadowalający 8-)
Przyjechały nowe zabawki - teraz jestem w trakcie wymiany tych gadżetów
I mała przymiarka przedniego zderzaka