[1.9TDI 1Z] W czsie jazdy całkowicie zanika gaz.
[1.9TDI 1Z] W czsie jazdy całkowicie zanika gaz.
witam wszystkich
mam problem posiadam TDI 1900 94r który przy powyżej 2tys obr. wyłącza gaz tzn. jade sobie jednakową prędkością nagle odcina mi się gaz i wtym momencie mogę przyciskac gaz do oporu bez żadnej reakcji ze strony auta tak jakby ktoś odciął dopływ paliwa. dopiero jak puszczę całkowicie pedał gazu odczekam 2-3 sek. i nacisnę wszytko wraca do normy ale na kilka sek. i problem się pojawia znów najgorzej przy wyprzedzaniu bo wyprzedzam TIRa i modle się żeby gazu starczyło
wymieniłem przepływomierz powiertza bo tak mi doradzili ale to nie to może zawór cyrkulacji spalin? tylko jak to sprawdzic, albo jeżeli przychodzi wam do głowy inna usterka to napiszcie. pozdrawiam
mam problem posiadam TDI 1900 94r który przy powyżej 2tys obr. wyłącza gaz tzn. jade sobie jednakową prędkością nagle odcina mi się gaz i wtym momencie mogę przyciskac gaz do oporu bez żadnej reakcji ze strony auta tak jakby ktoś odciął dopływ paliwa. dopiero jak puszczę całkowicie pedał gazu odczekam 2-3 sek. i nacisnę wszytko wraca do normy ale na kilka sek. i problem się pojawia znów najgorzej przy wyprzedzaniu bo wyprzedzam TIRa i modle się żeby gazu starczyło
wymieniłem przepływomierz powiertza bo tak mi doradzili ale to nie to może zawór cyrkulacji spalin? tylko jak to sprawdzic, albo jeżeli przychodzi wam do głowy inna usterka to napiszcie. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2009, 18:22 przez btk1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:15
- Lokalizacja: Kielce
Miałem podobną sytuacje ale to w zime przy niskich temperaturach. Brak reakcji na pedał gazu był raczej na wysokich biegach i przyczyną był zapchany filtr paliwa. Po wymianie wszystko wróciło do normy. A jeśli to nie filtr to podobnie jak koledzy pisali trzeba sprawdzić potencjometr pedału gazu choć jak na postoju działa płynnie to nie koniecznie musi być on....
karol121
jeżeli wcisnę sprzęgło na obrotach nic sie nie zmienia co do kompa to żadnych błędów nie wykrył, a pedał gazu muszę całkowicie puścic na 3,4sek i dopiero dzaiła będe kombinował
powiedz co to jest ten nastawnik bo przepływomierz mam "pitbula" nie boscha ale jest dobra bo włożyłem i nic zaraz go zmieniłem bo nie ma sensu jeździc na nowym jak stary jets dobry
ale dzięki za rady
[ Dodano: 2009-04-07, 15:46 ]
karol121
jeżeli wcisnę sprzęgło na obrotach nic sie nie zmienia co do kompa to żadnych błędów nie wykrył, a pedał gazu muszę całkowicie puścic na 3,4sek i dopiero dzaiła będe kombinował
powiedz co to jest ten nastawnik bo przepływomierz mam "pitbula" nie boscha ale jest dobra bo włożyłem i nic zaraz go zmieniłem bo nie ma sensu jeździc na nowym jak stary jets dobry
ale dzięki za rady
jeżeli wcisnę sprzęgło na obrotach nic sie nie zmienia co do kompa to żadnych błędów nie wykrył, a pedał gazu muszę całkowicie puścic na 3,4sek i dopiero dzaiła będe kombinował
powiedz co to jest ten nastawnik bo przepływomierz mam "pitbula" nie boscha ale jest dobra bo włożyłem i nic zaraz go zmieniłem bo nie ma sensu jeździc na nowym jak stary jets dobry
ale dzięki za rady
[ Dodano: 2009-04-07, 15:46 ]
karol121
jeżeli wcisnę sprzęgło na obrotach nic sie nie zmienia co do kompa to żadnych błędów nie wykrył, a pedał gazu muszę całkowicie puścic na 3,4sek i dopiero dzaiła będe kombinował
powiedz co to jest ten nastawnik bo przepływomierz mam "pitbula" nie boscha ale jest dobra bo włożyłem i nic zaraz go zmieniłem bo nie ma sensu jeździc na nowym jak stary jets dobry
ale dzięki za rady
żeby sprawdzić czujnik położenia pedału gazu trzeba zrobić loga grupy 002 na postoju powoli wciskając gaz przez ok. 30s a potem wciskając do oporu i puszczając (kilka razy) i będzie widać czy jest reakcja i jak ona wygląda..
mi kilka razy zdarzyło się coś odwrotnego a mianowicie po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu podczas zmiany biegu obroty wchodziły na max i dopiero po ok. 2~3s wracały do normy ale nic z tym jeszcze nie robiłem
mi kilka razy zdarzyło się coś odwrotnego a mianowicie po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu podczas zmiany biegu obroty wchodziły na max i dopiero po ok. 2~3s wracały do normy ale nic z tym jeszcze nie robiłem
Byłem dzisiaj podpiąć sie pod vaga i wykazał że jest błąd wtrysku sterujacego. Czy wtrysk sterujący może powodować brak reakcji na pedał gazu po całkowitym jego puszczeniu?
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2009, 00:08 przez WIETRZYK, łącznie zmieniany 1 raz.