[1,9 TDI 1Z] podzuszka RUVILLE
[1,9 TDI 1Z] podzuszka RUVILLE
witam czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat poduszek mcpersona firmy RUVILLE,bo znów muszę zmienić ale zastanawiam się czy oryginał czy jak wyżej?
Kolego ja ze swojego doswiadczenia ci powiem kupisz orginal to ci posluzy i napewno bedziesz zadowolony z wydanych pieniedzy , kiedys w sklepie pan sprzedajacy polecil mi te poduszki ruvilla i zapewnial ze dlugo posluza ale ja juz nie chcialem ryzykowac i kupilem w serwisie boge. ale powiem ci ze budowa bardzo przypominala poduszke boge nie to co febi itp.Wiec moze warto sprobowac ;/ pozdrawaim
Czy uszkodzone poduszki kolumny mogą powodować bicie kierownicy przy hamowaniu? Pytam bo tylko to mi pozostało, nie wspominam o tarczach ham. i innych elementach bo wszystko zostało dokladnie sprawdzone.
Przy małej prędkości można odczuć trzęsienie się zawieszenia jadąc po łuku np. po małym pochylonym rondzie. Przy większych predkościach przenosi się to na kierownicę szczególnie przy hamowaniu. Są założone poduszki febi o których wykonanie się obawiam.
Przy małej prędkości można odczuć trzęsienie się zawieszenia jadąc po łuku np. po małym pochylonym rondzie. Przy większych predkościach przenosi się to na kierownicę szczególnie przy hamowaniu. Są założone poduszki febi o których wykonanie się obawiam.
Szczerze wątpię żeby wpływ na to miały poduszki. Sam mam wyrąbane dość mocno poduszki i tuleje na wahaczu do tego stopnia że przy skręcie na max i ostrym ruszaniu lub hamowaniu czuć skok wahacza (stuknięcie), ale efektu o którym piszesz nie ma.
Sprawdź opony i felgi czy są proste i nie biją... o ile jeszcze tego nie sprawdziłeś.
Do sprawdzenia także zbieżność.
Czy jakieś stuki w zawieszeniu się pojawiają?
Sprawdź opony i felgi czy są proste i nie biją... o ile jeszcze tego nie sprawdziłeś.
Do sprawdzenia także zbieżność.
Czy jakieś stuki w zawieszeniu się pojawiają?
Podnieś auto na lewarku i postaw najlepiej na klocku. Chwyć za koło w osi pionowej i potem poziomej (góra-dół i lewa-prawa strona koła) staraj się obrócić koło wzdłuż tych osi szarpiąc z całych sił.
Czynność wykonaj w prawym i lewym przednim kole. Gdzieś luz musi być.
Poduszki na sankach wymienione? łożyska kół sprawdzone?
BTW.. mam nadzieje, że kolega mysza134 nie ma nam za złe, że ciągniemy problem w jego temacie <ok>
Czynność wykonaj w prawym i lewym przednim kole. Gdzieś luz musi być.
Poduszki na sankach wymienione? łożyska kół sprawdzone?
BTW.. mam nadzieje, że kolega mysza134 nie ma nam za złe, że ciągniemy problem w jego temacie <ok>
W tej opcji jedynie gdzie jest luz to na poduszcze kolumny febi u góry.
Jak już wspomniałem wcześniej, ale przy podniesionym kole to podobno norma.
Na żadnym elemencie metalowo-gumowym nie ma luzu któru by to mógł powodować.
Wiem też że jest tam tzw. nakrętka rowkowa która się czasem popuszcza ale dociągnąć bardziej się nie da. Też mam nadzieję że kolega nie będzie miał nic zazłe.
Jak już wspomniałem wcześniej, ale przy podniesionym kole to podobno norma.
Na żadnym elemencie metalowo-gumowym nie ma luzu któru by to mógł powodować.
Wiem też że jest tam tzw. nakrętka rowkowa która się czasem popuszcza ale dociągnąć bardziej się nie da. Też mam nadzieję że kolega nie będzie miał nic zazłe.
ja u siebie zakladalem i febi i inne badziewie i jaki efekt a no taki ze jeszcze gorszy jak na starej wybitej ori wiecej wydalem na zamienniki itd kupilem nie dawno ori wydalem za 2 szt boge ceny nie pamietam bo gdzies papiery wcielem ale cos ponad 120 złchyba za 1 poduche z lozyskiem placilem ale warto bylo od razu inna jazda wyobraz sobie ze po wyjeciu poduch febi po przejechaniu 500 km poduchy sklepaly sie o 4mm co to znaczy to ze zamiennik jest do bani kup ori wiadomo cena inna ale cos za cos