[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
ja kupilem ten: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103fabian99 pisze:Mam audiczke z 1993r to raczej OBDII ale jeszcze sprawdze.
to polecacie czy nie bardzo
i ten mogę polecić. Ja mam OBDI i musiałem kupić to: http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=115
wszystko mi śmiga jak należy 1Z na przepływce Pierburga
Analiza VaG
PROSZE O ANALIZE VAG MOZE KTOS WIE CO NIECO BO DLA MNIE TA TURBINKA MALO LADUJE WWW.korabs.fotosik.pl
Jak to ma być konkretne FAQ to trzeba napisać o problemie z połączeniem ze starymi 1Z,
mianowicie jak ktoś nie będzie się mógł połączyć ze sterownikiem silnika to najlepiej użyć programu VAG COM 311.X.Aplikacja VAG-COM pracuje tylko na portach COM od 1 do 4. Można to ustawić w Panel sterowania/system/sprzęt/menadżer urządzeń i wchodzimy na zakładke porty(COM i LPT) tam, zmieniamy port COM dla naszego zainstalowanego fejsa w Ustawienia portu/zaawansowane. Jak już to jest ustawione to uruchamiamy program VAG COM i w options i przechodzimy do pola „Protocol Options” gdzie w polu „Start Baud” ustawiamy wartość 240(tylko wtedy gdy nie chce się połączyć) oczywiście nie zapominamy o tym żeby ustawić odpowiedni port COM w programie i ma działać łaski nie robi
Nie jest prawdą że trzeba mostkować linie K i L czy specjalnie wytwarzać błąd w sterowniku bynajmniej na zestawie tego typu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=658278101 i do tego przejściówka i pod programem VAG COM.
Mam nadzieję że się to komuś przeda
mianowicie jak ktoś nie będzie się mógł połączyć ze sterownikiem silnika to najlepiej użyć programu VAG COM 311.X.Aplikacja VAG-COM pracuje tylko na portach COM od 1 do 4. Można to ustawić w Panel sterowania/system/sprzęt/menadżer urządzeń i wchodzimy na zakładke porty(COM i LPT) tam, zmieniamy port COM dla naszego zainstalowanego fejsa w Ustawienia portu/zaawansowane. Jak już to jest ustawione to uruchamiamy program VAG COM i w options i przechodzimy do pola „Protocol Options” gdzie w polu „Start Baud” ustawiamy wartość 240(tylko wtedy gdy nie chce się połączyć) oczywiście nie zapominamy o tym żeby ustawić odpowiedni port COM w programie i ma działać łaski nie robi
Nie jest prawdą że trzeba mostkować linie K i L czy specjalnie wytwarzać błąd w sterowniku bynajmniej na zestawie tego typu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=658278101 i do tego przejściówka i pod programem VAG COM.
Mam nadzieję że się to komuś przeda
Mało dokładnie przeczytałes ten temat... wszystko w przydatnych linkach...
Pozdrawiamprzemik pisze:Przydatne linki :
http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=73731 – opis mojego autorstwa jak podłączyć VAG a do 1Z z lat 92-94(silnik „na przeplywce" Bosch)
[B4 TDI 1Z] Blad 575, prosze o analize logow
Witam
Gdzie zamontowany jest sterownik silnika? VAG wyplul 575 a chce zaczac od sprawdzenia szczelnosci weza do mapsensora.
Logi kilka postow nizej
Gdzie zamontowany jest sterownik silnika? VAG wyplul 575 a chce zaczac od sprawdzenia szczelnosci weza do mapsensora.
Logi kilka postow nizej
Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 23:21 przez anemia7, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: