[ Coupe b4 2.3 NG ] zamiana na TDI 110 PS ??
[ Coupe b4 2.3 NG ] zamiana na TDI 110 PS ??
Mam Audi 80 Coupe z 1991 roku. Mam też okazję kupić silnik serii TDI wersje 110 konną . Czy możliwa jest zamiana mojego obecnego silnika 2.3 na właśnie jednostkę TDI ?? Co musiałbym jeszcze zmienić np. skrzynie, obrotomierz itp. ?? A co na takie coś mówią przepisy prawne ?? Jakie by to mogły być koszta takiej "operacji" . Pozdro .
To oczywiście nie są moje fury lecz zamierzam skorzystać z niektórych tutaj przedstawionych pomysłów na TUNING !! Proszę kliknąć zdjecia a pojawią się kolorowe
To oczywiście nie są moje fury lecz zamierzam skorzystać z niektórych tutaj przedstawionych pomysłów na TUNING !! Proszę kliknąć zdjecia a pojawią się kolorowe
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
pogadaj ze sprzedającym na aukcji:
http://allegro.pl/item185919577_audi_coupe_tdi_quattro.html
http://allegro.pl/item185919577_audi_coupe_tdi_quattro.html
cng to skomplikowane jest drogie z tego co slyszalem to ok7 tys nie wiem dokladnie i malo stacji jeszcze jest,ja jezdze duzo na lpg i nie narzekam wiadomo ze to nie benzynka ale oszczednosci duze i wcale na wolnych obrotach nie jezdze i nie padl silnik a nawet jakby padl to zawsze mozna remont zrobic albo zmienic motorek,ja bym polecil dobrej jakosci instalacje moze nawet do tego twojego to by wtrysk gazu dalo rady zalozyc a to podobno spoko chodzi prawie to samo jak benzyna,dobry olej i chlodzenie i zadnych klopotow by nie bylo,jak chcesz tdi 110 to a3 bym polecil kupic
przy CNG problemem są zbiorniki - te dostępne w polsce są cholernie ciężkie - komplet butli do auta to ok 150-200kg. Są i lżejsze ale kosztują coś koło 8tys. za sztukę.... A wszystko dlatego że CNG jest pod sporym ciśnieniem i butle muszą by pancerne...
A co do wstawiania tdi - poszukaj albo na tym forum albo na forum Audi klub polska użytkownika Cinek - on ma cabrio gdzie był 2.3E NG a w jego miejsce wstawił 1.9TDI. I jeździ...
A co do wstawiania tdi - poszukaj albo na tym forum albo na forum Audi klub polska użytkownika Cinek - on ma cabrio gdzie był 2.3E NG a w jego miejsce wstawił 1.9TDI. I jeździ...
to ja napisze iz 1 lape trzeba dorabiac, skrzynia z 2.3 pasuje do 1.9 tdi tylko jest bardzo krotka (max ok 180 pare km/h). zegary oryginalne mozna przestawic przy pomocy vaga tak zeby dobrze wskazywaly, oczywiscie cala instaklacja elektryczna to wymiany. ja mam 110 z golfa 4 ktory byl oryginalnie poprzecznie a teraz jest wzdloznie (zmieniona miska olejowa) no i ma ok 200 KM