Witam ostatnio zmieniałem płyn w aucie. Zdjąłem wąż w miescu oznaczonym czerwonym x-em i urwałem plastikową rurke w tym miescu i mam pytanie Czy można wymienić ten cały plastik jak na fotce ?
Klejenie odpada, nie chce tego robić.
[80 B3 1,8] uszkodzona chłodnica da sie naprawić ?
[80 B3 1,8] uszkodzona chłodnica da sie naprawić ?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2007, 16:22 przez 3jabe, łącznie zmieniany 1 raz.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
ja jezdze na klejonej i ciagle plyn musze dolewac moze gdzies dobrze kleja ale...nowe chodza po okolo 200 a ja niedawno widzialem na allegro nowa za 145 podroba ale nowka tylko trzeba uwazac bo ja widzialem jak goscie kupili nowa zakrecali czujnik za mocno i pekla troche slabe to nie oryginal ale nowka to nowka
Wiecie co z tym klejeniem to miałem taki sam przypadek, kupiłem samochód i był uszkodzony ten kruciec. Zawiozłem do kolesia żeby mi to pospawał i odziwo przejeździło ponad 10tys.km, aż do niedzieli gdzie na torze w Lublinie urwał się kruciec. Nikt tego nie chce mi już pospawać, chciałem także skleić Distalem ale nie mogłem go dostać. Czekam właśnie na chłodnicę także uszkodzoną ale z drugiej strony, mam nadzieję ze przyjdzie jutro bo miała być dzisiaj ale jej nie ma. Mam dogadane z kolesiem, że zamieni mi górną część z tej chłodnicy co przyjdzie i powinno być dobrze. Odradzam klejenie bo mogą wystąpić takie niespodzianki jak u mnie.
Samochód dostał w palnik i spaw nie wytrzymał. A jak to by było z Distalem to nie wiem może też jazda nie na długą metę.
Samochód dostał w palnik i spaw nie wytrzymał. A jak to by było z Distalem to nie wiem może też jazda nie na długą metę.