Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG LPG] Cięzko pali po zgaszeniu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[B3 2.3 NG LPG] Cięzko pali po zgaszeniu

Post autor: krzysiek_kw15 » 15 kwie 2009, 00:00

Panowie i Panie oczywiście :mrgreen:
Pomóżcie bo mam taki problem. Kiedy odpalę samochód (łapie za pierwszym razem) i po chwili(powiedzmy po 1-2 min) go zgaszę to mam potworne problemy z jego ponownym odpaleniem niezależnie od tego czy samochód za pierwszym razem przełączył się na LPG czy tez nie oraz od tego jaką ma temperaturę.
Dzisiaj stałem pod McDonaldem 5 min próbując go odpalić :roll:
Niestety odpowiedzi nie znalazłem za pomocą szukajki.
Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
cineks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:52

Post autor: cineks » 15 kwie 2009, 18:14

nie wiem moze ci to pomoze mialem taki sam problem w tym wlasnie silniku 2.3ng
chwila gdy sie zagrzal (ogolnie jak go odpalilem) i zgasilem juz niechcial zapalic w koncu rozladowale 1 akumulator 2 raz.Co sie okazalo czujnik halla był do wymiany.Od tej pory gdy go wymienilem (odpukac) wszystko chodzi jak powinno Pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 15 kwie 2009, 19:56

tak reż myślałem. Nawet pewien mechanik mi to zdiagnozował dzisiaj.
Kolego a ile płaciłeś za czujnik ??

Awatar użytkownika
cineks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:52

Post autor: cineks » 15 kwie 2009, 21:35

No ja za czujnik dalem 120zł , ale pewnie znajdziesz cos tanszego

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 12 maja 2009, 21:52

Naprawione. Problemem okazał sie czujnik temperatury 2 piny.
Za BOSHa dałem 119 zł :mrgreen:

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 02 mar 2010, 16:15

a koledzy mam pytanie gdzie ten czujnik sie dokladnie znajduje bo mam teraz tez taki problem

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 02 mar 2010, 16:44

Przy bloku silnika zaraz obok górnego węża idącego do chłodnicy. Tam są 2, nie wiem tylko który to ten właściwy <ok> Zaraz chłopaki pomogą 8-)

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 02 mar 2010, 19:01

czarny dwu pinowy na króccu montowany z góry, odpowiedzialny za sygnał o tem do ECU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl