Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80B3 1,8 NE] KEIHIN II + LPG falują obroty na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[audi 80B3 1,8 NE] KEIHIN II + LPG falują obroty na benzynie

Post autor: davidpolska » 15 kwie 2009, 20:01

Witam, nikt nie wie co to moze być więc może wy mi pomożecie. Otóż kiedyś jak jechalem na gazie i przełączyłem na benzyne to się przełączyło ; ale jak wysprzęgliłem i dałem na luz bo sie zatrzymałem to auto zgasło i nie ma teraz wolnych obrotów na PB. Jak chce zeby chodził na wolnych obrotach to musze ssanie mu wyciągnąć i wtedy ma 1000 obr/min i silnik szarpie i z rury wydechowej takie dziwne spaliny białe i takie az piekące w oczy. Chodzi wtedy tak jakby na 3 cylindry. A pozatym jak jest zimny to musze mu pare razy podpompowac pedałem gazu to wtedy zapali bo tak to jakby paliwa nie zaciągał dobrze. Otóż zapali ale zaraz zgaśnie i płyn ze zbiorniczka mi wyrzuca wraz z powietrzem jak przygazuje; a jak pusze z gazu to opada poziom płynu. A jak sie zagrzeje to juz nie wyrzuca płynu i temp trzyma tak do 90 stopni. Niektórzy mówią ze uszczelka pod głowicą; ale dziwne jest to ze na gazie chodzi idelanie, obroty nie szleją itd; ale płyn tez wyrzuca. Wydaje mi się że jak by uszczelka była walnięta to by na gazie tezs cos sie działo. Świece wymienione na 1 elektodowe NGK. kable też itp.. Coś z gaźnikiem ale co???POmozcie koledzy. :)

Pamiętaj o stosowaniu tagów.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, 20:22 przez davidpolska, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 15 kwie 2009, 20:14

Zatkana dysza powietrzna w gaźniku. Miałem to samo :-?
Tyle że mi płynu nie wywalało, ale raczej to dwa oddzielne problemy.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 15 kwie 2009, 22:28

i co zrobiłes/?? jak mozesz to pomóż mi;;

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 kwie 2009, 08:34

Na poczatek pełna regulacja gaźnika szczególnie wolne obroty, skład spalin na PB oraz ustawienie przesłony od ssania i przyspieszonego biegu jałowego. W dziale Centrum masz ksiązke Sam Naprawiam i jest tam opisana regulacja

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 16 kwie 2009, 10:58

i co zrobiłes/??
Zdjąłem górną połówkę gaźnika, wykręcałem kolejno wszystkie dysze, przedmuchiwałem sprężarką i wkręcałem na miejsce. W książce od audi B3 jest te gaźnik opisany i zaznaczone są wszystkie dysze. W jednej zauważyłem że jakiś śmieć ją zatyka, po wyczyszczeniu obroty powróciły :-D

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 16 kwie 2009, 21:35

a z tą wodą to co to koledzy moze być;;padnięta uszczelka ???

[ Dodano: 2009-10-14, 21:59 ]
koledzy pomoze ktos dlaczego poziom płynu sie podnosi jak temp jest nawet 75 stopni; a na dodatek szybko sie grzeje i mi plynu ubywa; moc jest ta sama jaka była. jezdze tak juz ze 2 lata i nic sie nie dzieje tyle ze plyny ubywa. uszczelka???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl