[B3/PM] Problem - na benzynie dusi się ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
[B3/PM] Problem - na benzynie dusi się ...
witam. mój problem polega na tym ze gdy odpalam rano silnik na pb to on zapali i zaraz gasnie a gdy troche dodam gazu to nie gasnie tylko szarpie i tak wygląda jak by brakowało paliwa lub się dławił . dusił a gdy rozgrzeje się to nie gasnie ale obroty nie chcą się wkrencac tak jak powinny . dodam ze na lpg jest wszystko ok .
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2009, 10:51 przez tomeklipinki21, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
dzisiaj odpaliłem moje audi na bęzynie za pierwszym razem i jak narazie to w miare chodzi. tylko cos go móli przy nagłym wcisnięciu gazu do spodu i tak czuc jak by cos czymało a dopiero jak się wkręci na większe obroty to zaczyna ciągnąć jak głópie i tak w kółko . a moze to sąda??? sam juz nie wiem co jest przyczyną . nawet mechanicy mowią ze tak ma byc jesli auto posiada LPG a ja im mowie tak , jesli auto chodziło wczesniej na pb to jakim cudem nagle sie cos zepsóło . i dodam ze zawsze rano odpalałem auto na pb i jak złapie temperature to przełączam wtedy na LPG . i co wy na to ?????
Czy ma LPG czy nie ma powinien chodzic cacy na PB. Odłącz sonde i i przejedz się na pb i zobacz czy jest różnica.Rozumiem ze emulacje na pb zrobiłeś dokładnie :?: jakie przewody Wn założyłeś jaka firma? aha sprawdz jeszcze czujnik ten niebieski cieczy poprostu go odłącz i sprawdz czy obroty się zmienią i sprawdz bez niego poprostu wyciągnij tylko wtyczke.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
tylko ze ja mam ten czyjnik koloru białego .
[ Dodano: 2009-04-12, 12:05 ]
sprawdziłem i nic . auto się zachowuje tak , wcisne gaz do spodu i roskręci sie do 2000 i cos go trzymie a gdy popuszcze troche gazu to z ledwoscoą sie zaczyna wkręcac . A wolne obroty są 800 i cały silnik sie trzesie .
[ Dodano: 2009-04-12, 12:11 ]
sam juz nie wiem co jest . moze się pompka kończy ? tylko ze jak przekręce kluczyk to ją słychac i wydaje mi się ze jest dodra . a nowa pompka kosztuje 800 zł to bardzo duzo .
[ Dodano: 2009-04-12, 12:18 ]
dodam co zostało wymienione na nowe , kable , świece, palec, kopółka , czujnik temperatury, czujnik nastawienia przepustnicy, duzo to kosztowało i ciekawe co jeszcze muszę kupić ???
[ Dodano: 2009-04-12, 12:05 ]
sprawdziłem i nic . auto się zachowuje tak , wcisne gaz do spodu i roskręci sie do 2000 i cos go trzymie a gdy popuszcze troche gazu to z ledwoscoą sie zaczyna wkręcac . A wolne obroty są 800 i cały silnik sie trzesie .
[ Dodano: 2009-04-12, 12:11 ]
sam juz nie wiem co jest . moze się pompka kończy ? tylko ze jak przekręce kluczyk to ją słychac i wydaje mi się ze jest dodra . a nowa pompka kosztuje 800 zł to bardzo duzo .
[ Dodano: 2009-04-12, 12:18 ]
dodam co zostało wymienione na nowe , kable , świece, palec, kopółka , czujnik temperatury, czujnik nastawienia przepustnicy, duzo to kosztowało i ciekawe co jeszcze muszę kupić ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
Myślę że wypadało by sprawdzić ciśnienie paliwa jak ci wtedy chodzi tak zle a tą ceną pompki tak się nie przejmuj za około 150 zł masz wystarczające na allegro Bo jeżeli komplet WN nowy ze świecami to odkręć je i zobacz kolor i czy nie są pozalewane.Słuchaj a rozrząd masz znak w znak ?? Sprawdz to dokładnie. Ciągle chodzi mi jakaś niewydolność pompy paliwowej za słabe ciśnienie albo zacierającej się
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
1. na wałku rozrządu jest napis OT i na plastikowej obudowie na gorze strzałeczka z OT.
2.na kole pasowym na dole i na kole też jest znak i na obudowie plastikowej.
3.w okienku do skrzyni biegów na górze blizej kabiny koło aparatu zapłonowego powinno być podajze 0 widać przy równo ustawionych wcześniej punktach .
4.jest jeszcze pod całą plastikową obudową z przodu od zapłonu i tam powinny się kropeczki zgrywać ale dostęp cięzki No i tak ogółem na pierwszym cylindrze powinieneś mieć tłok w martwym górym punkcie .
[ Dodano: 2009-04-21, 22:26 ]
I jak tam ??
2.na kole pasowym na dole i na kole też jest znak i na obudowie plastikowej.
3.w okienku do skrzyni biegów na górze blizej kabiny koło aparatu zapłonowego powinno być podajze 0 widać przy równo ustawionych wcześniej punktach .
4.jest jeszcze pod całą plastikową obudową z przodu od zapłonu i tam powinny się kropeczki zgrywać ale dostęp cięzki No i tak ogółem na pierwszym cylindrze powinieneś mieć tłok w martwym górym punkcie .
[ Dodano: 2009-04-21, 22:26 ]
I jak tam ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 10 mar 2009, 20:43
- Lokalizacja: Gorlice\lipinki
Witam Panowie mam Mały Problem jechała wczoraj moja żonka audi i 4biegiem jechala na niskich obrotach i dodała gazu i strzeliło na gazie ale nic na gazie chodzi elegankcko tylko na benzynie jak dodam gazu nie chce sie wkrecac na obroty tylko buczy jak wcisne do konca gaz to zgasnie albo strzela w dolot co to moze byc posprawdzałem wszystkie przewody na swoim miejscu