[1.8s Jn] sonda lambda
[1.8s Jn] sonda lambda
Witam.
Mam audi od września ubiegłego roku. Ostatnio zauważyłem ze w prawdo podobnie sondzie lambda jest odczepiony kabelek, który dochodzi do niej. Praca auta nic się nie zmieniła. A co do spalania trudno powiedzieć bo mi kilometraż się zacina, ostatnio udało mi sie zmierzyć i wyszło 5 litrów na 50 km. tz. gdy pokazała mi sie rezerwa tz. wskazówka weszła na pole czerwone zalałem 5 litrów i mi wyszło. Jeszcze jedno pytanko co do wskazówki czy u was po odpaleniu ona szybko czy wolno pnie sie do stanu faktycznego benzyny u mnie dzieje sie wolno i jest to denerwujące
_uwaga
Mam audi od września ubiegłego roku. Ostatnio zauważyłem ze w prawdo podobnie sondzie lambda jest odczepiony kabelek, który dochodzi do niej. Praca auta nic się nie zmieniła. A co do spalania trudno powiedzieć bo mi kilometraż się zacina, ostatnio udało mi sie zmierzyć i wyszło 5 litrów na 50 km. tz. gdy pokazała mi sie rezerwa tz. wskazówka weszła na pole czerwone zalałem 5 litrów i mi wyszło. Jeszcze jedno pytanko co do wskazówki czy u was po odpaleniu ona szybko czy wolno pnie sie do stanu faktycznego benzyny u mnie dzieje sie wolno i jest to denerwujące
_uwaga
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2009, 21:57 przez łapa, łącznie zmieniany 4 razy.
o ile się nie mylę, to powinieneś mieć sondę 1-przewodową. ile przewodów ma Twoja sonda? jeśli ma więcej niż jeden przewód, to może ktoś po prostu kupił sondę, która ma więcej przewodów i zaadoptował ją do Twojego silnika - było o tym na forum więc poszukaj, to się dowiesz jeśli Cię ten temat interesujełapa pisze:w prawdo podobnie sondzie lambda jest odczepiony kabelek który dochodzi do niej
ps.popraw pierwszy post, bo czytać się nie da z takimi bykami
Skoro masz sondę 1-przewodową i kabelek jest odczepiony, to jest do sytuacja nieprawidłowa gdyż sonda nie przekazuje sygnału, co za tym idzie nie jest on brany pod uwagę przy dobieraniu składu mieszanki. Podstawiane są wtedy zaprogramowane wartości awaryjne, a w konsekwencji spalanie jest podwyższone.