[80 b3 6A] kontrolka oleju
[80 b3 6A] kontrolka oleju
Witam forumowiczów
ma pewien problem z moją Audi
mianowicie na rozgdzanym silniku przy obrotach ok 2 tyś zaczyna palic sie i piszczec- (taki sam brzęczyk jak ten od swiateł) kontrolak oleju co prawda żadko to sie zdaża ale jednak.
Gdy obroty spadną lub podrosną kontrolka i brzeczyk gaśnie
a dodatkowy zegar od cisnienia pokazuje wartosci normalne takie jak powinny byc
na forum (co prawdza w innych silnikach niz moj) wyczytalem ze to moze byc wina czujnika cisnieniu oleju a nawet jak nie to i tak trzeba zacząc od jego wymiany
ponadto wyczytalem ze jest ich conajmniej 2 różne a u mnie pewnie jeszcze od tego dodatkowego zegarka jest i trzeci
i tu mam pytanie o nazwe , jakis numer czy symbol albo jakies okreslenie tego czujnika (poprostu czego ma w sklepie chciec)
pozdrawiam
ma pewien problem z moją Audi
mianowicie na rozgdzanym silniku przy obrotach ok 2 tyś zaczyna palic sie i piszczec- (taki sam brzęczyk jak ten od swiateł) kontrolak oleju co prawda żadko to sie zdaża ale jednak.
Gdy obroty spadną lub podrosną kontrolka i brzeczyk gaśnie
a dodatkowy zegar od cisnienia pokazuje wartosci normalne takie jak powinny byc
na forum (co prawdza w innych silnikach niz moj) wyczytalem ze to moze byc wina czujnika cisnieniu oleju a nawet jak nie to i tak trzeba zacząc od jego wymiany
ponadto wyczytalem ze jest ich conajmniej 2 różne a u mnie pewnie jeszcze od tego dodatkowego zegarka jest i trzeci
i tu mam pytanie o nazwe , jakis numer czy symbol albo jakies okreslenie tego czujnika (poprostu czego ma w sklepie chciec)
pozdrawiam
zimny silnik ok 5barMobilek pisze:Jeżeli na dodatkowym zegarze przy 2000 obrotów masz wynik 2 bar, to myślę że pomoże.
rozgrzany:
900 obrotów - 1,5 bar
2000 obrotów 3 bar
3000 i wiecej ok 4,5 bar
temperatura 80*C
i takie wskazania są zawsze i nic gwałtownie sie nie zmienia
dziekuje jeszcze raz na pomoc
zimny silnik ok 5bar
rozgrzany:
900 obrotów - 1,5 bar
2000 obrotów 3 bar
3000 i wiecej ok 4,5 bar
temperatura 80*C
maca, ja u siebie mam podobne wskazania, ale problemu z brzęczykiem i kontrolką nie mam. Jak możesz to napisz jaki masz przebieg w swojej niuni i czy robiłeś dół silnika (panwie czy coś). Jeśli to nie tajemnica 8-)
rozgrzany:
900 obrotów - 1,5 bar
2000 obrotów 3 bar
3000 i wiecej ok 4,5 bar
temperatura 80*C
maca, ja u siebie mam podobne wskazania, ale problemu z brzęczykiem i kontrolką nie mam. Jak możesz to napisz jaki masz przebieg w swojej niuni i czy robiłeś dół silnika (panwie czy coś). Jeśli to nie tajemnica 8-)
przebieg 264tys czy orginalny to pewnie wróżka by wiedziała co prawda są tam jakies wpisy w ksiżce seriwisowej ale nie maich ich ciągłości. Ogólnie wygląda zadbany i nie wylatany za bardzo ( jak szukalem autka to widziałem dużo gorsze "igiełki")Kermit85 pisze:jaki masz przebieg w swojej niuni i czy robiłeś dół silnika
Samochodzik mam od 1,5 miesiąca narazie porobilem potrzebne, podstawowe rzeczy . A czy bylo cos robione z silnikiem to nie ma pojęcia.
wsumie to sie bardziej zdziwiłem ze to wydaje dzwięk ale zerknołem na dodatkowe zegarki i nawet nie zatrzymywalem samochodu na srodku drogi oczywiscie w domu posprawdzalem plyny ale bylo ok.odbrze, że masz ten wskaźnik bo można się przerazić prawda;) - co do tematu - na 100% czujnik - u mnie był to ten bliżej pompy - koszt 25 zł.
dzisiaj kuplilem ten czujnik co podał kolega Mobilek kosztował 8zł :shock:
jakiś Topran Germany taki byl tylko.
jak tylko bede mial czas to obiecuje ze umyje samochodzik zrobie fotki i go dokładnie opisze <ok>