Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Przełącznik zespolony nowszy typ

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

[80 B3] Przełącznik zespolony nowszy typ

Post autor: Kunik » 20 kwie 2009, 21:26

Witam !
Czy dużo jest potrzebnych przeróbek żeby zmienić manetki kwadratowe na te zaokrąglane ?
Kolory kabli są takie same w obu typach ?
Jeśli nie to bardzo proszę o schemat.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 21 kwie 2009, 09:17

Przyłączam się do tego tematu. Ale wydaje mi się, że jak się dorwie pająka tego nowszego z wiązką kabli to wystarczy tylko upitolić nasze stare i polutować z tymi kabelkami w nowej wiązce :-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 21 kwie 2009, 13:37


Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 21 kwie 2009, 19:20

Kunik pisze:Czy dużo jest potrzebnych przeróbek żeby zmienić manetki kwadratowe na te zaokrąglane
Będziesz potrzebował oprócz nowego typu przełącznika, kostki z końcówkami.
Końcówki (konektory) do nowego typu przełącznika są bardziej masywne od końcówek starego typu zarówno małe jak i duże.
Kunik pisze:Kolory kabli są takie same w obu typach ?
Kolory przewodów są takie same, jedyna różnica jest w oznaczeniach, w starym typie oznaczenia podane są na kostkach z przewodami, a w nowym oznaczone są piny w przełączniku. W obu przypadkach oznaczenia się pokrywają nie ma różnicy.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 21 kwie 2009, 21:09

Dzięki wielkie Mobilek <piwo>
Trzeba będzie działać :->

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 21 kwie 2009, 21:24

Jak zmieniać to na nowszy model przełącznika (ten bez awaryjnych), na forum jest gdzieś do tego schemat i opis. Naprawdę warto <ok>

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 21 kwie 2009, 22:55

wujo1 pisze:Jak zmieniać to na nowszy model przełącznika (ten bez awaryjnych),
Dlaczego bez, awaryjne w przełączniku bardzo dobra sprawa. Można komuś podziękować jak cię puści czy coś, bez grzebania po konsoli...

Awatar użytkownika
bunio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 27 lip 2007, 15:01
Lokalizacja: Pomorze Środkowe/GS

Post autor: bunio » 22 kwie 2009, 18:23

dardaw2 pisze:awaryjne w przełączniku bardzo dobra sprawa. Można komuś podziękować jak cię puści czy coś
Jest jeszcze jeden plus i to duży.
Zawsze jest kolejne miejsce na dodatkowy klawisz jakbyśmy coś rezali <ok>

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 22 kwie 2009, 19:23

dardaw2 pisze:Dlaczego bez
Dla mnie umiejscowienie tego wyłącznika nie miało nic wspólnego z ergonomią, i pewnie nie tylko dla mnie skoro go przenieśli na konsolę ;-)

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 22 kwie 2009, 19:39

Mobilek, a jak kto woli, ale sam sobie odpowiedź gdzie ci lepiej sięgnąć na mieście gdy masz oczy z tyłu i z przodu, na konsolę czy wyczuć ręka koło kierownicy ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl