[80 B4/B3] Sterowanie centralnym zamkiem z pilota
hudy miałeś racje u mnie w b3 tez trzeba było zamontować przekaźniki bez tego nie dało rady z przek. podłączyłem według schematu sterowanego minusem , na forum które czytałem nikt nie mówił jakie podłączenie wybrać kiedy się używa tych przek. zwierano rozwieranych , dowiedziałem się ze te przekaźniki stosuje się w oplach bo jak się pytałem o nie to każdy się pytał do jakiego samochodu a w żadnym opisie nie ma. mam rade dla tych którzy się zabierają za montaż alarmu z centralnym najbardziej przydatny jest miernik elektryczny on pokarze nam wszystko. i nie wiem czy czytałem na złych forach ale dużo kolorów kabli mi się nie zgadzało .
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
widocznie coś jest nie tak z centralka.ja bym na twoim miejscu ją wypiął i jesli masz gwarancję to oddał na gwarancji a jeśli nie to dokupił taka samą i wpiął zamiast ten zwalonej.szkoda tylko akumulatora męczyć tym ciągłym rozładowywaniem.mój mechanik kiedyś mi opowiadał że jakiś gościu miał podobny przypadek tzn alarm mu wariował.raz mrugał raz nie, wył niekiedy bez powodu,zamykał drzwi podczas jazdy albo otwierał sam bez powodu.skończyło się to tak że przez centralkę zapalił mu się samochód jednak udało mu się go ugasić i tylko lekko przytopił kable z oryginalnej instalacji...
Hej podlacze sie do tematu, moze troche bedzie nie na temat ale nie wiem juz gdzie szukac pomocy .
Moj problem wyglada nastepująco po kupieniu 80 trzy lata temu nie mialem otwierania na pilot tylko otwieralem kluczykiem juz na samym poczatku mi nie pasowalo otwieranie bo musialem krecic kluczykiem dwa razy w lewo zeby otworzyc cale auto po jednym razie otwieral sie tylko bagażnik (układ jest szczelny) zamykanie ok za jedym przekreceniem w prawo zamykalo sie cale auto. Pól roku temu kupilem sobie sterownik na pilot i tu sie zaczelo, elektryk nie umial sobie poradzic z otwieraniem na dwa razy az wkoncu wykorzystal sygnal z migaczy na drugie otwarcie i z pilota dzialalo mi otarcie na raz i zamykanie na raz do czasu az miesiac temu pompka padla nic echo i z pilota i z kluczyka nie dalo sie otworzyc kupilem nowa pompke wszystko dzialalo jak wczesniej az tydzien temu zaczela mi warwiowac sama sie zaykac sama otwierac bez powodu właczal sie alarm i swiecily stalym swiatlem migacze ktory nie dalo sie wyłaczyc po paru godzinach wszystko wrocilo do normy :shock: tyle ze otwieranie auta z kluczyka ustawilo sie na raz :shock: to pomyslalem ze zajade do elektryka i przestawi mi wykorszystany wczesnie sygnal z migaczy na migacze a nie jak wczesniej go zmostkowal na drugi sygnal otwarcia. i co sie okazalo zaczol dobierac sie do sterownika z centrala i znowu wrocilo do pierwotnego stanu czyli otwarcie na dwa razy z kluczyka.
Sorry ze sie tak rozpisalem ale musialem wyjasnic szczegółowo mój problem żeby udowodnić ze nie bylo jeszcze takiego tematu na forum a przejrzałem kilkadziesiąt postów i dwie instrukcje do audi80 i nic
Moje pytanie jakie jest fabryczne otwieranie z kluczyka na dwa czy na raz w lewo i drugie pytanie gdzie szukac ewentualnej usterki bo juz rece mi opadaja
Moj problem wyglada nastepująco po kupieniu 80 trzy lata temu nie mialem otwierania na pilot tylko otwieralem kluczykiem juz na samym poczatku mi nie pasowalo otwieranie bo musialem krecic kluczykiem dwa razy w lewo zeby otworzyc cale auto po jednym razie otwieral sie tylko bagażnik (układ jest szczelny) zamykanie ok za jedym przekreceniem w prawo zamykalo sie cale auto. Pól roku temu kupilem sobie sterownik na pilot i tu sie zaczelo, elektryk nie umial sobie poradzic z otwieraniem na dwa razy az wkoncu wykorzystal sygnal z migaczy na drugie otwarcie i z pilota dzialalo mi otarcie na raz i zamykanie na raz do czasu az miesiac temu pompka padla nic echo i z pilota i z kluczyka nie dalo sie otworzyc kupilem nowa pompke wszystko dzialalo jak wczesniej az tydzien temu zaczela mi warwiowac sama sie zaykac sama otwierac bez powodu właczal sie alarm i swiecily stalym swiatlem migacze ktory nie dalo sie wyłaczyc po paru godzinach wszystko wrocilo do normy :shock: tyle ze otwieranie auta z kluczyka ustawilo sie na raz :shock: to pomyslalem ze zajade do elektryka i przestawi mi wykorszystany wczesnie sygnal z migaczy na migacze a nie jak wczesniej go zmostkowal na drugi sygnal otwarcia. i co sie okazalo zaczol dobierac sie do sterownika z centrala i znowu wrocilo do pierwotnego stanu czyli otwarcie na dwa razy z kluczyka.
Sorry ze sie tak rozpisalem ale musialem wyjasnic szczegółowo mój problem żeby udowodnić ze nie bylo jeszcze takiego tematu na forum a przejrzałem kilkadziesiąt postów i dwie instrukcje do audi80 i nic
Moje pytanie jakie jest fabryczne otwieranie z kluczyka na dwa czy na raz w lewo i drugie pytanie gdzie szukac ewentualnej usterki bo juz rece mi opadaja