[80 2.0 ABK] obroty jalowe - 600obr/min
[80 2.0 ABK] obroty jalowe - 600obr/min
wszystko chodziło idealnie - i na gazie i na benzynie, niestety od wczoraj na luzie obroty najpierw schodzą do około 300-400obr/min, a następnie się ustawiają na około 600/700 obr/min
ogólnie silnik chodzi dość kulawo, tak jakby czasem któryś zapłon wypadał ?
zapłon i przepływomierz był regulowany 6.000km temu, 8.000km wymieniony aparat zapłonowy (używka) i świece ..
co to może być ? kable ? jeśli tak to jak je sprawdzić - bo ceny kabli powalają z nóg ...
ogólnie silnik chodzi dość kulawo, tak jakby czasem któryś zapłon wypadał ?
zapłon i przepływomierz był regulowany 6.000km temu, 8.000km wymieniony aparat zapłonowy (używka) i świece ..
co to może być ? kable ? jeśli tak to jak je sprawdzić - bo ceny kabli powalają z nóg ...
przepływomierz był kiedyś w szwajcarii rozgrzebany, ale był żle ustawiony - na miejscu mi to mechanik ustawił i silnik nagle zaczął chodzić dużo lepiej - po tym czasie zrobiłem około 8-9tyś km i cały czas było wszystko w porządku
dodam jeszcze, że jak trzymam gaz powiedzmy na 1500 obr/min to mi obroty same skaczą od mniej więcej 700 do 2000 obr.min ..
dodam jeszcze, że jak trzymam gaz powiedzmy na 1500 obr/min to mi obroty same skaczą od mniej więcej 700 do 2000 obr.min ..
Witam!
Jak u mnie była podobna sytuacja (B4 2,0ABK) to padła o dziwo :shock: sonda lambda, po wymianie inne auto, a też falowały obroty i cuda się działy. trzeba ja sprawdzić jakie napięcie zapodaje.Pozdro
[ Dodano: 2009-04-28, 20:54 ]
aha jeszcze warto krokowca przemyć bo w sumie to on po części odpowiada za wolne obroty. ja myłem go w benzynie o później takim sprejem do czyszczenie gaźników itp.
Jak u mnie była podobna sytuacja (B4 2,0ABK) to padła o dziwo :shock: sonda lambda, po wymianie inne auto, a też falowały obroty i cuda się działy. trzeba ja sprawdzić jakie napięcie zapodaje.Pozdro
[ Dodano: 2009-04-28, 20:54 ]
aha jeszcze warto krokowca przemyć bo w sumie to on po części odpowiada za wolne obroty. ja myłem go w benzynie o później takim sprejem do czyszczenie gaźników itp.
nawet mam gdzies kupiony - kupilem kiedys dawno temu i sobie lezy .. duzo jest roboty zeby go podmienic ?? i najwazniejsze - czy przekaznik numer 30 jest odpowiedzialny rowniez za prace na gazie ?WOJTEK26 pisze:Sprawdź kolego przekaźnik nr30 on najczesciej jest powodem dziwnej pracy silnika
[ Dodano: 2009-05-01, 15:45 ]
przekaźnik numer 30 wymieniony, jak narazie wszystko jest OK dzięki wielkie za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Kolego Panaspirant przekaźnik ten znajduje się nad nogami kierowcy,musisz odkręcić osłone i tam znajdziesz
Ps na przyszłość używaj szukajki https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
Ps na przyszłość używaj szukajki https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin