Pytanie jak w temacie.
Muszę podlewarować auto ale nie w sposób standardowy za próg, tylko tak aby zawieszenie było ułożone jakby auto stało na kołach.
Czy podparcie lewarka na końcu wahacza wpłynie jakoś negatywnie na żywotność sworznia?
Przy takim podparciu cały ciężar spoczywa na sworzniu
Normalnie na sworzeń nie działają aż takie siły w tym kierunku, stąd takie pytanie...
[B4 ALL]Czy można podnosić auto za sworzeń / koniec wahacza?
Hmmm no niby tak, ale i tak jeśli już to planowałem podłożyć kawałek drewna.adam61 pisze:ja bym podpierał w miejcu gdzie jest przykręcony sworzeń do wahacza,bo na samym
sworzniu jest ryzyko ze mozna zagnieśc miseczkę i uszkodzic
Przy podparciu w miejscu łączenia sworznia z wahaczem zastanawiam się czy sworzeń jest na tyle wytrzymały i się nie wygnie zaraz za wahaczem :roll: