[B4 2.0 ABT+LPG] 140km/h to prędkość maksymalna?
staram sie jej nie siać, tylko mówie że znajomy ma a4 1.6 a taki sam problem że miał bardzo słabe przyśpieszenie i prędkość max na poziomie 150 km/h. Mowił mi że wymienił silnik krokowy, i jakieś tam pierdoły, dał za to ponad 1500 zł, i "chwali" sie że pomogło. ja sie na tym nie znam do końca, także nie wiem za co odpowiada silnik krokowy, mowie tylko tak jak mi powiedziano, jeżeli sie myle, mój błąd, sorki za to. pozdawiam
Witam. Mam ten sam problem prędkość max140 km/h zarówno na lpg jak i na pb.Przyspieszenie też naganne i elastyka do bani .Rozrząd i zapłon sprawdzany u 2-ch mechesów żeby wykluczyć możliwość pomyłki.Na postoju silnik się wkręca na obroty jak pocisk ,natomiast w czasie jazdy jakby go coś trzymało (hamulce sprawdzane napewno nie).Próbowałem już chyba wszystkiego i nic.Tzn wywaliłem katalizator i wstawiłem strumienice-nic sie nie zmieniło.Wymieniłem cały monowtrysk też żadnej zmiany.Powymieniane czujniki temp. i sonda -też nic.Odłączyłem akumulator na 2h i potem adaptacja też nic.Ciśnienie na tłokach 11-12 bar czyli ok.Już nie mam pomysłów...wcześniej miałem MK2 1,8 i przyspieszał jak pocisk.Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co by tu sprawdzić albo przerobić?
Witaj w klubie "ABTmax140" mam tak samo ostatnio ciśnienie sprawdzane na cylindrach wszędzie pod 12bar zapłon ustawiony czujniki sprawdzone wymieniłem dolot na oryginalny byłem u gaziarzy sam też próbowałem regulacji LPG udało mi sie troszke osiągi porawić ale dalej jest mułem w porownaniu do b3 1.8 na gazniku, teraz wypruje kata i zobacze czy nie jest zasyfiony aha nowe kable i świece beru...
witam . miałem ten sam problem, ale udało mi sie go poprawic,
ja zrobiłem tak:
sprawdzenie zapłonu i rozządu ale tak jak jest w ksiazce,
wymiana kata na tłumik przelotowy a nie strumienica, jesli chcesz załozyc strumienice to powinienes wywalic tłumik srodkowy, a koncowy zmianic na sportowy, poniewaz tsrumienica przyspiesza wylot spalin a tłumiki ci je zatrzymuja i jesli wsadzicie za kata to prawie nic nie da.
u siebie załozyłem besposredni dolot powietrza,
sprawdzie tez czy gazownicu załoazyli mixer w odpowiednim połozeniu
i oczywiscie stosuje reguralnie CERAMIZER
po tych zabiegach na 4 jechałem 160 km/h na LPG ale oczywiscie trzeba go bujnac 90 kucyków to nie za duzo.
no i przez jakis czas jezdziłem na wysokich obrotach zeby odmulic troszke silnik, u mnie to pomogło,
ja zrobiłem tak:
sprawdzenie zapłonu i rozządu ale tak jak jest w ksiazce,
wymiana kata na tłumik przelotowy a nie strumienica, jesli chcesz załozyc strumienice to powinienes wywalic tłumik srodkowy, a koncowy zmianic na sportowy, poniewaz tsrumienica przyspiesza wylot spalin a tłumiki ci je zatrzymuja i jesli wsadzicie za kata to prawie nic nie da.
u siebie załozyłem besposredni dolot powietrza,
sprawdzie tez czy gazownicu załoazyli mixer w odpowiednim połozeniu
i oczywiscie stosuje reguralnie CERAMIZER
po tych zabiegach na 4 jechałem 160 km/h na LPG ale oczywiscie trzeba go bujnac 90 kucyków to nie za duzo.
no i przez jakis czas jezdziłem na wysokich obrotach zeby odmulic troszke silnik, u mnie to pomogło,