Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6D RA] Wyciek oleju z bagnetu - chyba remont - Pomocy.

ODPOWIEDZ
Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

[1.6D RA] Wyciek oleju z bagnetu - chyba remont - Pomocy.

Post autor: Kyjo#81 » 29 kwie 2009, 16:30

Witam w moim b3 diesel pojawił sie wyciek z uszczelnienia bagnetu [ miejsce gdzie wchodzi do silnika ] oraz olej wybija od górnej strony. Mechanik uszczelnił miejsce na dole po czym na drugi dzień zauważyłem że olej zostaje wyrzucany w miejscu bagnetu u góry.
Stwierdził, że sa przedmuchy i silnik wymaga remontu. Pierscienie do zrobienia.
Po odkrecenia korku oleju dmucha dymi, spaliny niemaja gdzie uchodzic.... i olej musi gdzies znależc miejsce ujścia.
Prosze o pomoc , z góry dziękuje.

Proszę nie używać drukowanych liter - regulamin....
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, 17:00 przez Kyjo#81, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

Post autor: PMX » 29 kwie 2009, 17:27

Sprawdź drożność odmy...

Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kyjo#81 » 29 kwie 2009, 18:20

sprawdzana była, nie jest zatkana.. niestety

Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

Post autor: PMX » 29 kwie 2009, 19:20

Z korka oleju mocno dymi? Moc auta w normie?
Nie masz czasem oleju ponad stan?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 kwie 2009, 19:38

a jak wyglada palenie z rana? od strzala ?nie kuleje? Zima palil za 1-szym?... Przedmuchy by wskazywaly na zuzyte pierscienie, dla pewnosci mozesz kompresje zmierzyc, ale nie nastawiaj sie tylko na pierscienie bo nie wiesz tez jak wygladaja gladzie cylindrow[to czarna wersja]

Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kyjo#81 » 29 kwie 2009, 19:49

moc auta w normie, z korka leciał dym i to spory po odkręceniu. ... a Olej ponad stan może być, z rana dzisiaj sprawdzałem było ponad połowę na bagnecie.
tak pozatym nie narzekałem na silnik, palił w zime przy - 14 bez jakiegoś problemu.
Zime przejezdziłem bez problemu.
Dlatego dzisiaj taka diagnoza mnie troche zdziwiła.....
pojechałem wczoraj do mechanika tylko z powodu wyciekającego oleju przy wejsciu bagnetu do silnika....a tu takie numery wyszły po uszczelnieniu. Masakra!!!
Mechanik stwierdził,że gdy tamtędy olej uchodził było ok. Dodam jeszcze na bagnecie ktos usunął oring przy zawleczce ..jakby celowo.... tamtędy tez sie wysaczał olej.
Po uszczelnieniu tych miejsc zaczął sie robic taki cyrk ;)
co o tym myslicie koledzy???
Z góry dzieki

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 kwie 2009, 19:52

zmierz kompreche to kosztuje grosze i szybko sie robi 20minut, i wykluczysz pierscienie jesli kompresja jest git, moze byc tak jak mowisz

Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kyjo#81 » 29 kwie 2009, 20:07

ze dwa lata temu była mierzona, było ok na jednym cylindrze wyszło tylko dosyć słabo

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 kwie 2009, 20:18

Kyjo#81 pisze:ze dwa lata temu była mierzona, było ok na jednym cylindrze wyszło tylko dosyć słabo
to wiesz zalezy jesli chcesz tym samochodem jezdzic to warto by bylo te pierscienie zmienic tak jak mechanik mowi i przy okazji rozpiecia dolu i glowy pare innych pierdolek,, bo jak niedlugo chcialbys zmieniac auto to nie ma sensu mozna jezdzic,,,

Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kyjo#81 » 29 kwie 2009, 20:25

nie bardzo mozna jeżdzić , wróciłem od mechanika przejechalem 7 km
i cała komora zalana olejem pod ciśnieniem olej tryska i sie rozprzestrzenia [ z miejsca mocowania bagnetu ]
Teraz wydaje mi sie ,że juz tylko chyba zajedzie do warsztatu.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 kwie 2009, 20:27

Kyjo#81 pisze:nie bardzo mozna jeżdzić , wróciłem od mechanika przejechalem 7 km
i cała komora zalana olejem pod ciśnieniem olej tryska i sie rozprzestrzenia [ z miejsca mocowania bagnetu ]
Teraz wydaje mi sie ,że juz tylko chyba zajedzie do warsztatu.
o to cos powazniejszego wyszlo, mozliwe ze pierscionki ze starosci pekly gdzies na ktoryms garze, albo po prostu zuzycie,

Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

Post autor: PMX » 29 kwie 2009, 23:00

Kurcze mówisz że olej tryska po całej komorze i do tego jest go nadal ponad polowe na bagnecie? To ile go tam było? :shock:
No chyba że była dolewka...

Jak kolega wcześniej radził kompresja prawdę Ci powie...

Kyjo#81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 01 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kyjo#81 » 30 kwie 2009, 09:02

sprawdzałem olej przed tym wyciekiem , wtedy było ponad połowe na bagnecie tak 3/4 na skali. Po wycieku jeszcze tam nie zajrzałem.

paluś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 199
Rejestracja: 19 maja 2007, 20:03
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: paluś » 02 maja 2009, 10:37

witam sadzac po tym co piszesz, to juz nie ma co robic pomiarow tylko niestety remont zrobic :mrgreen:

Awatar użytkownika
meno8877
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 28 lis 2007, 14:15
Lokalizacja: ciechanów

Post autor: meno8877 » 02 maja 2009, 21:28

Jeśli chodzi o silnik to ja mówię na nie ,,żywe trupy" mi tak dmuchało, sapało,zima,mróz a paliła gotowała, temperatura przy wolnej spokojnej jeździe 99 depłem moment ponad sto wniosek długi czas jeździłem z walnięta uszczelką pod głowica co doprowadziło silnik do nazwijmy to śmierci klinicznej :mrgreen: .Teraz się z tego śmieje ale wtedy silnik to była jedna wielka plama oleju wydmuchiwało olej wszędzie jak rozwiązałem problem??kupiłem zdezelowaną B2 pociąłem a silnik 1.6 D przełożyłem do swojej B3 nie obyło się bez problemów ale to inna bajka co mogę jeszcze dodać że te silniki audi naprawdę wyszły.Nie patrz na to że ci chodziła w zimie bo ten typ tak ma one są nie do zajechania nie wiem może mercedesy beczki miały lepsze sądząc po ich przebiegach ale ja wiem jedno francuski diesel 100 razy by się przekręcił za jeden naszej audi pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl