[b4 ACE] 2.0 E 16 V - brakująca część?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[b4 ACE] 2.0 E 16 V - brakująca część?
Witam,
Wiem, że pytanie lekko głupawe, ale ostatnio przeglądając zdjęcia mojego silnika w innych b4 zauważyłem brak pewnej części, mianowicie.
Tak to wygląda u mnie
[img=http://img228.imageshack.us/img228/853/sadf.jpg]
a tak u kolegi klubowicza
http://img102.imageshack.us/img102/3761/s5002849.jpg
brakuje jakiejś rury dolotu czy jak?
Wiem, że pytanie lekko głupawe, ale ostatnio przeglądając zdjęcia mojego silnika w innych b4 zauważyłem brak pewnej części, mianowicie.
Tak to wygląda u mnie
[img=http://img228.imageshack.us/img228/853/sadf.jpg]
a tak u kolegi klubowicza
http://img102.imageshack.us/img102/3761/s5002849.jpg
brakuje jakiejś rury dolotu czy jak?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jedyną różnicę którą widzę na tych fotkach to ta, że u Ciebie na kolanku wychodzącym z podstawy puszki filtra powietrza nie masz rury idącej w stronę kabiny tak jak na drugiej fotce.
A to o czym piszą koledzy wyżej to tzw. kierownica powietrza i składa się z osłony z dużym otworem, mocowanej za prawą lampą - wsuwana pionowo po takich niby szynach i gumowego kolanka które doprowadza powietrze do puszki filtra powietrza. Wygląda to mniej więcej tak:
oczywiście siłownik maski nie jest tu wymagany
Mimo wszystko u kolegi wygląda to tak jakby dolot powierza był doprowadzany z wnętrza komory silnika co jest dziwnym rozwiązaniem, a nie zza lampy jak w większości audiczek z którymi się spotkałem.
Rano pyknę fotkę jak to wygląda założone w autku
A to o czym piszą koledzy wyżej to tzw. kierownica powietrza i składa się z osłony z dużym otworem, mocowanej za prawą lampą - wsuwana pionowo po takich niby szynach i gumowego kolanka które doprowadza powietrze do puszki filtra powietrza. Wygląda to mniej więcej tak:
oczywiście siłownik maski nie jest tu wymagany
Mimo wszystko u kolegi wygląda to tak jakby dolot powierza był doprowadzany z wnętrza komory silnika co jest dziwnym rozwiązaniem, a nie zza lampy jak w większości audiczek z którymi się spotkałem.
Rano pyknę fotkę jak to wygląda założone w autku
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I tą kierownicę powietrza powinienem zakupić z rurą? czy może tylko rurę?Kermit85 pisze:Jedyną różnicę którą widzę na tych fotkach to ta, że u Ciebie na kolanku wychodzącym z podstawy puszki filtra powietrza nie masz rury idącej w stronę kabiny tak jak na drugiej fotce.
A to o czym piszą koledzy wyżej to tzw. kierownica powietrza i składa się z osłony z dużym otworem, mocowanej za prawą lampą - wsuwana pionowo po takich niby szynach i gumowego kolanka które doprowadza powietrze do puszki filtra powietrza. Wygląda to mniej więcej tak:
[url=http://images40.fotosik.pl/71/76df21bc37aa216am.jpg]Obrazek[/URL]
oczywiście siłownik maski nie jest tu wymagany
Mimo wszystko u kolegi wygląda to tak jakby dolot powierza był doprowadzany z wnętrza komory silnika co jest dziwnym rozwiązaniem, a nie zza lampy jak w większości audiczek z którymi się spotkałem.
Rano pyknę fotkę jak to wygląda założone w autku
A tak jeszcze pomyślałem, że zamiast tego od razu z grubej rury stożek ? czy niezbyt się da?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
- Lokalizacja: Białystok
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mabrothrax, u ciebie jest wszystko w porzadku lecz brakuje dwoch czesci, pierwsze co to jak masz to kolanko skierowane w strone grodzi to do niego dolacza sie, zaklada kolanko ktore zawraca o 180stopni w strone lampy a potem do niego dolaczona jest taka rumowa rura idaca do tej kierownicy powietrza za lampa.
Skoluj sobie to kolanko ktore zawraca o 180stopni a do niego podepnij waz elastyczny uzywany do wentylacji fi80mm i wyprowadz go w kratce zdezraka pod prawa lampa, jak masz kaske to zafunduj sobie do tego wkładke filtra powietrza K&N a gwarantuje ci ze poczujesz roznice. Pisze celowo zebys skolowal sobie to kolanko wygiete o 180stopni bo bez niego gdy podlacze elastyczny przewod odrazu do tego kolanka ktore ty masz to, bynajmniej mi, auto wyraznie gorzej przyspiesza, nie wiem czemu.
Tak to wyglada u mnie:
Zamist tego srebrnego przewodu powinna byc elastyczna guma widoczna na zdjeciu ktore pokazales w pierwszym poscie i idzie ona do tego zaklejonego otworu za lampa.
Skoluj sobie to kolanko ktore zawraca o 180stopni a do niego podepnij waz elastyczny uzywany do wentylacji fi80mm i wyprowadz go w kratce zdezraka pod prawa lampa, jak masz kaske to zafunduj sobie do tego wkładke filtra powietrza K&N a gwarantuje ci ze poczujesz roznice. Pisze celowo zebys skolowal sobie to kolanko wygiete o 180stopni bo bez niego gdy podlacze elastyczny przewod odrazu do tego kolanka ktore ty masz to, bynajmniej mi, auto wyraznie gorzej przyspiesza, nie wiem czemu.
Tak to wyglada u mnie:
Zamist tego srebrnego przewodu powinna byc elastyczna guma widoczna na zdjeciu ktore pokazales w pierwszym poscie i idzie ona do tego zaklejonego otworu za lampa.