[80 1,8s B3 90KM] Problem z obrotami na gazie
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
[80 1,8s B3 90KM] Problem z obrotami na gazie
Witam!
Czasami kiedy jade na gazie i puszcze sprzeglo badz samochod stoi na luzie obroty trzymaja sie ok 1000 ale bywa rowniez przy tej samej temp silnika wynosza one ok 300-400 lub mniej,czasem wystarczy puscic sprzeglo i juz maja ok 300- 400,dodatkowo jak silnik ma temp ponad 90 stopni to maleja obroty,ssanie moge wylaczyc dopiero przy temp ok 80 stopni.nie mam juz pojecia czym to moze byc spowodowane.Jest to zwykly najprostszy gaz w silniku gaznikowym.Na benzynie jest wszystko ok,obroty sa zawsze takie same.
Moze powinienem pojechac na regulacje gazu ??? ale boje sie ze po niej bedzie wiecej mi palil bo w tej chwili pali mi 9l /100 km . Co myslicie ??
Czasami kiedy jade na gazie i puszcze sprzeglo badz samochod stoi na luzie obroty trzymaja sie ok 1000 ale bywa rowniez przy tej samej temp silnika wynosza one ok 300-400 lub mniej,czasem wystarczy puscic sprzeglo i juz maja ok 300- 400,dodatkowo jak silnik ma temp ponad 90 stopni to maleja obroty,ssanie moge wylaczyc dopiero przy temp ok 80 stopni.nie mam juz pojecia czym to moze byc spowodowane.Jest to zwykly najprostszy gaz w silniku gaznikowym.Na benzynie jest wszystko ok,obroty sa zawsze takie same.
Moze powinienem pojechac na regulacje gazu ??? ale boje sie ze po niej bedzie wiecej mi palil bo w tej chwili pali mi 9l /100 km . Co myslicie ??
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
A niby jak sobie wyobrażasz regulację? Na słuch? Na pałę? Na dotyk? A może na kredyt?marek25aa2 pisze:tylko nie wiem na ile to prawda ale mowia ze jak sie ustawia gaz poprzez analizator spalin to bedzie lipa.Jak to jest ustawial ktos juz ?
Sory ale nie mogę się powstrzymać jak czytam takie głupoty. Kto Ci takich bajek naopowiadał? Podstawowa sprawa to taka, że regulację musi wykonywać ktoś kto ma o tym pojęcie, dysponuje analizatorem spalin i nie olewa klienta i roboty koncertowo.
Na marginesie, zdanie zaczynamy wielką literą, pytajników używamy pojedynczo, po kropce robimy odstęp, polskie "ogonki" to też litery. Przeczytaj Regulamin i stosuj się do niego.
Podczas jazdy do dolotu jest ''wciskane'' powietrze. Im szybciej tym więcej. Wniosek: Odwróć rurę dolotu odwrotnie do kierunku jazdy. Objawy powinny ustąpićmarek25aa2 pisze:Czasami kiedy jade na gazie i puszcze sprzeglo badz samochod stoi na luzie obroty trzymaja sie ok 1000 ale bywa rowniez przy tej samej temp silnika wynosza one ok 300-400 lub mniej,czasem wystarczy puscic sprzeglo i juz maja ok 300- 400,dodatkowo jak silnik ma temp ponad 90 stopni to maleja obroty,
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nic nie zmieniaj. Po pierwsze w audiczkach nie ma takiej potrzeby bo chwyt powietrza jest tak skonstruowany, że nie ma potrzeby odwracać wlotu, a po drugie po takim zabiegu znowu będziesz musiał jechać na sprawdzenie i ewentualne doregulowanie instalacji.marek25aa2 pisze:jest ona skiierowana zgodnie z ruchem (siedzi w tym plastku za reflektorem ). Ale spróbuje to zmienic i zobaczymy.
Proponuję teraz dla pewności podjechać do jakiegoś innego gazownika na potwierdzenie poprawności regulacji. Dlaczego? Otóż dlatego, że jeśli jest to wina zużytych membran reduktora to regulacja staje się bardzo, bardzo trudna i raczej nikt wtedy nie stwierdza, że instalacja jest ustawiona super. Ile km ma przejechane instalacja?
Następnym razem zanim coś napiszesz to przeczytaj uważnie co zostało napisane i co na dodatek sam cytujesz:Satar pisze:Podczas jazdy do dolotu jest ''wciskane'' powietrze. Im szybciej tym więcej. Wniosek: Odwróć rurę...
Raczej trudno, żeby w czasie postoju powietrze było wtłaczane do dolotu. Poza tym jak już wspomniałem wyżej, w Audi B3 i B4 przy prawidłowo dobranej i wyregulowanej instalacji nie ma potrzeby odwracania dolotu.marek25aa2 pisze:samochod stoi na luzie
- marek25aa2
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
- Lokalizacja: Siedlce