Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Słaby jak się nagrzeje.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

[1.9TDI 1Z] Słaby jak się nagrzeje.

Post autor: audi1993 » 06 maja 2009, 13:49

witam chciałem spytać jaka moze być przyczyna że jak auto pracuje do 70 stopni to ładnie przyspiesza a jak zagrzeje się do około 80 - 90 to ciągnie tylko do 3 tyś a potem tak jak by słabiej przyspieszał.... vag błędów nie pokazuje , ostatnio wymieniłem n75 ale używany.
nie wiem może to n75 albo przepływka...
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 16:12 przez audi1993, łącznie zmieniany 1 raz.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 maja 2009, 14:09

bosch czy pierburg :?: przyczyn może być sporo, z używanym N75 różnie bywa.. niekoniecznie musi być sprawny, możesz mieć przypchany katalizator i też może słabnąć jak się nagrzeje

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 maja 2009, 15:14

Najlepiej byloby wykonac diagnostyke [logi]... dynamiczne i statyczne... inaczej poruszamy sie w swiecie domysłow i dywagacji...

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 06 maja 2009, 16:28

na przepływce boscha , katalizator wycięty dawno i zaczął mi wyskakiwać błąd początku kąta wtrysku {sporadyczny błąd} a kąt mam 52 przy 75 stopniach.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 maja 2009, 21:31

audi1993 pisze:zaczął mi wyskakiwać błąd początku kąta wtrysku {sporadyczny błąd}
Pewnie swiruje regulator pocztątku wtrysku...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 maja 2009, 22:32

tydzień temu diagnozowałem razem z kolegą kostrz jego B4 bo też zrobiła się słaba jak się nagrzała, dodatkowo co chwilę delikatnie zaczynało szarpać silnikiem na jałowych obrotach i w tym momencie było słychać dość głośne cykanie, kąt wtrysku trzymał równo ale zależnie w którym momencie się odpaliło silnik to taką wartość łapał (z przedziału ok 40-80), winowajcą okazał się wtrysk sterujący, zostały wymienione wszystkie na AFN/AHF i teraz znowu ma potwora pod maską <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl