witam mój problem polega na tym że w momencie odpalenia autka za szybko przełączyło się na gaz i zgasło teraz pali tylko na gazie a na pb nie chce wygląda to tak jakby przełącznik się zawiwesił i nie przełącza na benzynę.
jaka może być przyczyna i czy mogę sam coś z tym zrobić?
(80 b4 abt+lpg) problem z przełącznikiem z benzyny na gaz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
tomasz1367, Nie bawiłeś się czasem przełącznikiem benzyna/gaz?
FUNKCJE PRZEŁĄCZNIKA BENZYNA/GAZ
Na panelu sterowania znajdują się :
·przełącznik rodzaju pracy - przycisk B /G
·wskaźnik rodzaju pracy - zielona dioda LED
·wskaźnik ilości gazu w zbiorniku: STAG50 wskaźnik rezerwy, STAG100 5 diod LED
Po załączeniu stacyjki ( bez uruchomienia silnika ) możemy załączyć układ sterowania gazem
w trybie normalnym – automatycznym lub w trybie awaryjnym – uruchomienie silnika na
gazie . Kolejne funkcje uruchamiamy przyciskając przełącznik rodzaju pracy .
·dioda LED zielona nie świeci – praca na benzynie
·dioda LED zielona miga – praca automatyczna ( przełączenie na gaz nastąpi po
uruchomieniu i przekroczeniu ustawionych obrotów i ewentualnie przekroczeniu
ustawionego progu temperatury reduktora )
·dioda LED zielona świeci ciągle – praca awaryjna ( uruchomienie silnika na gazie )
Funkcja ta jest dostępna wyłącznie przy włączonej stacyjce bez uruchomienia silnika .
Ostatnio wykonywany rodzaj pracy ( benzyna lub praca automatyczna ) jest zapamiętywany i
wywoływany automatycznie przy następnym uruchomieniu silnika .
Jeśli nie bawiłeś się przełącznikiem to być może coś się przestawiło w sterowniku i trzeba zmienić wartość obrotów do przełączenia na LPG. Do tego potrzebny jest fejs i program do sterownika.
FUNKCJE PRZEŁĄCZNIKA BENZYNA/GAZ
Na panelu sterowania znajdują się :
·przełącznik rodzaju pracy - przycisk B /G
·wskaźnik rodzaju pracy - zielona dioda LED
·wskaźnik ilości gazu w zbiorniku: STAG50 wskaźnik rezerwy, STAG100 5 diod LED
Po załączeniu stacyjki ( bez uruchomienia silnika ) możemy załączyć układ sterowania gazem
w trybie normalnym – automatycznym lub w trybie awaryjnym – uruchomienie silnika na
gazie . Kolejne funkcje uruchamiamy przyciskając przełącznik rodzaju pracy .
·dioda LED zielona nie świeci – praca na benzynie
·dioda LED zielona miga – praca automatyczna ( przełączenie na gaz nastąpi po
uruchomieniu i przekroczeniu ustawionych obrotów i ewentualnie przekroczeniu
ustawionego progu temperatury reduktora )
·dioda LED zielona świeci ciągle – praca awaryjna ( uruchomienie silnika na gazie )
Funkcja ta jest dostępna wyłącznie przy włączonej stacyjce bez uruchomienia silnika .
Ostatnio wykonywany rodzaj pracy ( benzyna lub praca automatyczna ) jest zapamiętywany i
wywoływany automatycznie przy następnym uruchomieniu silnika .
Jeśli nie bawiłeś się przełącznikiem to być może coś się przestawiło w sterowniku i trzeba zmienić wartość obrotów do przełączenia na LPG. Do tego potrzebny jest fejs i program do sterownika.