[B3 1,8S1988] Zarzuca tyłem
[B3 1,8S1988] Zarzuca tyłem
Przy większej prędkości w ciasnym zakręcie muszę szarpnąć kierownicą, aby samochodowi nadać siłę odśrodkową. Gdyby tego nie zrobić tył wyprzedziłby przód Lacze 195/60r14. Nowe, wyważone, nie szajs- letnie. Ciśnienie właściwe. O co chodzi :?:
jest też taka możliwość że z przodu możesz mieć sportowe amortyzatory a z tyłu standard u mnie ktoś zamontował sportową zawiechę czyli sprężynki i amorki tylko że z przodu dał sportowe a tył zostawił seryjne amortyzatory do sportowych sprężyn efekt była taki że przy braniu zakrętu z większą prędkością przód był twardy i brał pewnie zakręt a tył latał po drodze,dałem do tyłu sportowe amorki mts i wszystko jest ok:)
wymieniałem tuleje i to nie przynosiło żadnych efektów a odnośnie badań amortyzatorów na maszynie to jedna wielka ściema!!!więc tym się nie sugeruj pozdro:)))
wymieniałem tuleje i to nie przynosiło żadnych efektów a odnośnie badań amortyzatorów na maszynie to jedna wielka ściema!!!więc tym się nie sugeruj pozdro:)))
na początek sprawdź tuleje tylnej belki.
ps. tu też masz o tym: https://audi80.pl/b4-z1-dobija-tyl-v ... lnej+belki
ps. tu też masz o tym: https://audi80.pl/b4-z1-dobija-tyl-v ... lnej+belki