Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B3 PM 91r]regulacja prędkości nawiewu tylko na 4 biegu

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 29 paź 2008, 08:29

styki sprawdzone- tak jak wyzej napisalem- w kostce nie ma pradu w gniezdzie do 2go biegu... ??

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 29 paź 2008, 12:39

styki sprawdzone- tak jak wyzej napisalem
Ale sprawdzałeś na wylocie przełącznika czy przy silniku?są dwie kostki w tym układzie i mam wrażenie że się nie rozumiemy.

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 29 paź 2008, 13:07

sprawdzalem to na kostce,ktora wpinam w przelaczniki

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 29 paź 2008, 19:43

No to skoro na wyjściu przełącznika nie ma prądu to tym bardziej nie będzie na przewodzie i przy silniku,przełącznik do demontażu i czyszczenia styków.

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 30 paź 2008, 08:32

assai, my sie nie rozumiemy, styki w przłącznikach sprawdzałem, wszystko poczyscilem a prądu nie ma w kostce, którą wpinam do przełącznika więc wychodzi na to, ze w całej wiązce nie ma prądu na 2gi bieg bo reszta wtyków go ma i dlatego sie zastanawiam co to może byc, przerwany kabel, popsuta opornica mimo, że nówka sztuka kupiona w IC czy może jeszcze coś innego o czym narazie nie mam pojęcia i czekam na pomysły?

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 30 paź 2008, 12:00

jaro812 pisze:my sie nie rozumiemy
Pierwszy to napisałem ;-) ,Teraz napiszę jak to sprawdzić-odepnij kostkę od silnika-tak,żeby była w powietrzu i lecimy-próbówkę jeden koniec podłącz do plusa(do akumulatora blisko masz w tym miejscu)-drugi koniec do kostki :
brązowo-żółty-pierwszy bieg-ma być masa z przełącznika i próbówka świeci
brązowo-niebieski-drugi bieg-j/w
brązowo-biały-trzeci bieg-j/w
brązowo-czerwony-czwarty bieg-j/w(jak wyżej).
Jeżeli na każdej pozycji próbówka świeci(radzę używać żarówki bo multimetr w obwodach gdzie płyną duże prądy może oszukać gdyż pokaże, że jest masa nawet jak jest słaba)
to świadczy,że przełącznik 4-pozycyjny sprawny,jeśli nie działa na 2 pozycji to trzeba sprawdzić przy przełączniku czy wychodzi prąd(tutaj masa)
W tym układzie prąd czyli plus idzie na stałe do silnika(przez bezpiecznik termiczny i instalacyjny),natomiast masa jest podawana przez przełącznik na opornicę.

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 30 paź 2008, 12:15

no wlasnie przy dmuchawie nie sprawdzalem jeszcze, zdziwilo mnie tylko ze nie bylo przejscia na 2gi bieg a reszta to ładnie sie żaróweczka świeciła- a nasze nieporozumienie wynikło bo cały czas myslałem ze masz na mysli niesprawdzenie przezemnie kostki przy przełacznikach ;-)

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 30 paź 2008, 12:24

Nie wiem na 100% czy kolory kabli będą identyczne bo te są od B3,ale patrzyłem na schemacie od klimy nie ma tego wentylatora , więc może będzie pasować,najważniejsze wiedzieć czego się szuka.Powodzenia.

Awatar użytkownika
jaro812
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 06 cze 2008, 20:27
Lokalizacja: Głogów

Post autor: jaro812 » 30 paź 2008, 12:48

a no wlasnie, ale powinno byc tak samo wiec dzis znowu zabawa mnie czeka...

skifa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 18 sty 2009, 19:29
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: skifa » 16 kwie 2009, 20:25

solskier mam prośbe do ciebie czy byś mi napisał jak zrobić z tą opornicą bo 12i4 bieg mi działa ale 3 nie,szukałem na wyszukiwarce i jakoś nie mogę znależ tej strony,prosze nodpisz , z góry dziękuje ,pozdrawiam.

viper88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: viper88 » 12 maja 2009, 21:35

Ja mam taki problem, że na 1 biegu wieje tak jak na 4 a 2 i 3 normalnie tak jak powinny. Gdy chcem ustawić delikatny nawiew to musze obrócić do 4, później wracać i wtedy na 2 wieje bardzo delikatnie. Żeby wyłączyć przekręcam dalej w lewo i na 1 jest taki trzask. Co moze być tego przyczyną i jak to naprawić??

Awatar użytkownika
lukas22-78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2009, 21:26

Post autor: lukas22-78 » 12 maja 2009, 22:18

Wytarło się plastikowe pokrętło w środku i nie załączają ci 2 lub 3 biegu.Czeka cie rozbiórka.

viper88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: viper88 » 13 maja 2009, 07:30

No to jeszcze byłbym wdzięczny jeśli by ktoś powiedział jak to rozebrać. Zdjąć pokrętła i dostać sie do oświetlenia to ja umiem, ale nie wiem jak dotrzeć do tych mechanizmów, bo podejżewam że z nimi może być coś nie tak.

Awatar użytkownika
tester86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 08 mar 2007, 23:06
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: tester86 » 13 maja 2009, 08:01


ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl