[80B3 PM 91r]regulacja prędkości nawiewu tylko na 4 biegu
assai, my sie nie rozumiemy, styki w przłącznikach sprawdzałem, wszystko poczyscilem a prądu nie ma w kostce, którą wpinam do przełącznika więc wychodzi na to, ze w całej wiązce nie ma prądu na 2gi bieg bo reszta wtyków go ma i dlatego sie zastanawiam co to może byc, przerwany kabel, popsuta opornica mimo, że nówka sztuka kupiona w IC czy może jeszcze coś innego o czym narazie nie mam pojęcia i czekam na pomysły?
Pierwszy to napisałem ,Teraz napiszę jak to sprawdzić-odepnij kostkę od silnika-tak,żeby była w powietrzu i lecimy-próbówkę jeden koniec podłącz do plusa(do akumulatora blisko masz w tym miejscu)-drugi koniec do kostki :jaro812 pisze:my sie nie rozumiemy
brązowo-żółty-pierwszy bieg-ma być masa z przełącznika i próbówka świeci
brązowo-niebieski-drugi bieg-j/w
brązowo-biały-trzeci bieg-j/w
brązowo-czerwony-czwarty bieg-j/w(jak wyżej).
Jeżeli na każdej pozycji próbówka świeci(radzę używać żarówki bo multimetr w obwodach gdzie płyną duże prądy może oszukać gdyż pokaże, że jest masa nawet jak jest słaba)
to świadczy,że przełącznik 4-pozycyjny sprawny,jeśli nie działa na 2 pozycji to trzeba sprawdzić przy przełączniku czy wychodzi prąd(tutaj masa)
W tym układzie prąd czyli plus idzie na stałe do silnika(przez bezpiecznik termiczny i instalacyjny),natomiast masa jest podawana przez przełącznik na opornicę.
Ja mam taki problem, że na 1 biegu wieje tak jak na 4 a 2 i 3 normalnie tak jak powinny. Gdy chcem ustawić delikatny nawiew to musze obrócić do 4, później wracać i wtedy na 2 wieje bardzo delikatnie. Żeby wyłączyć przekręcam dalej w lewo i na 1 jest taki trzask. Co moze być tego przyczyną i jak to naprawić??
- lukas22-78
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 maja 2009, 21:26