[B4 All ] Błąd airbag
[B4 All ] Błąd airbag
Witam.Powstał błąd w poduchach.Dwa razy go vagiem kasowałem,ale na zajutrz on powraca 588-Airbag igniter:driver side(N95) 32-10-Resistance Too High-Intermittend.CZy dobrze rozumie ,że chodzi o nalot na stykach-zwiekszoną rezystancje.Jak mam to usunąć,co przeczyścić?Wiecie nie chcę robić czegos co może spowodować buuum.Dajcie rady
- markomarecki
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 08:47
- Lokalizacja: Tychy
Witam.Mam podobny problem kasowałem błąd vagiem ale natychmiast powrócił
Zdemontowałem poduszkę przeczyściłem styki i błąd nadal jest :evil:
Zdemontowałem poduszkę przeczyściłem styki i błąd nadal jest :evil:
który to przekaźnik :?: Jaki ma numer i gdzie go mogę znaleźć :?:shellah pisze:zobacz na początku czy nie masz czegoś z przekaźnikiem od poduchy
A co to takiego i jak można się do tego dobrać :?: :?: :?:WOJTEK26 pisze:wygląda ze cos sie dzieje z łącznikiem obrotowym poduszki
- markomarecki
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 08:47
- Lokalizacja: Tychy
byłem dziś w samochodzie.Patrzyłem w półce pod nogami(tam też jest jakiś styk od poduchy )i przy kierownicy(zdjąłem ten plastik,ale tam są wtyki od kierunków-to chyba nie te).Czy chodziło o zdjęcie poduchy?Czy tam jest łącznik?I wtyki o które ci chodziło?Generalnie w aucie na prawie każdym styku był nalot.A błąd kasuje tylko na chwila.Gdzieś jest nalot-i rezystancja mu nie pasuje.Czy może to być gdzieś przy poduszce-czy ją ściągać :?: Dajcie namiary na miejsce gdzie są te wtyki i łącznik
Mam ten sam problem. Jeszcze tego nie naprawialem, dopiero sie przymierzam. Wpisz sobie na Allegro 'zwijacz poduszki' to zobaczysz jak to wyglada. Zwijacz znajduje sie pod poduszka, ktora odkrecasz dwoma srubami, trzeba patrzec od spodu kierownicy. Generlanie zwijacz ciezko jest naprawic i zazwyczaj trzeba go wymienic na sprawna uzywke, chodza do 100PLN na Allegro. Po czym wykasowac blad VAGiem.
Co do samego VAGa to jak go podpinasz? W aucie sa dwa zlacza biale i czarne kazdy na 1 pare pinow z tego co pamietam, wtyczka VAGa ma 8 par pinow, ktore trzeba wpiac w zlacza?
Co do samego VAGa to jak go podpinasz? W aucie sa dwa zlacza biale i czarne kazdy na 1 pare pinow z tego co pamietam, wtyczka VAGa ma 8 par pinow, ktore trzeba wpiac w zlacza?
E...Widać,ze dopiero bawisz sie w diagnoze.My mamy złącze obd1 tzw.Dwu zworkowe.Ma klapie masz oznaczenia bezpieczników i gniazd do diagnozy.+ i - i linie k i l.Możesz kupić złacze orginal-ja mam gołe piny i sie wpinam.Ja mam najstarszy samochód B4,reszta rodziny ma nowsze i mam orginal złacze obd2.Ja specjalnie kupiłem gołe piny bo interfejsami z grupy vag mozna łączyć także ople-niektóre programy oplowskie działają.Dzieki za pomysł -sprawdze to.Czekam na inne pomysły