Właśnie dostałem cztery sprężyny sportowe koloru niebieskiego ich stan jeśli chodzi o kolor to nie za ciekawy ale to nie przeszkadza <ok> jest to podajże gleba -40/40
Na nich jest oznaczenie :
-przednie 8404/1-5
-tylnie 8404/2
Chciałbym się o nich więcej dowiedzieć co oznacza kolor te oznaczenia itd... POMÓŻCIE :cry:
Normalnie WSTYD :!: Zebym musiał po Tobie temat poprawiać....
Frano
Sorki przyroda nie wiedziałem
[Audi B3] Sprężyny wie ktoś coś na ich temat ????
[Audi B3] Sprężyny wie ktoś coś na ich temat ????
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2009, 09:35 przez kojak666, łącznie zmieniany 2 razy.
mam pytanko czy moge zalorzyc sportowe sprerzyny na gazowe AMORTYZATORY sa one firmy alko do auta audi b3
[ Dodano: 2009-05-15, 13:01 ]
jestem nowym klubowiczem i mam pytanko Mam juz drugie amortyzatory przednie przy audi 80 b3 pierwsze jakie załorzyłem to był olejowe firmy magnum ale nie na dlugo padly teraz jakie zakupilem to gazowe alko i wydaje mi sie ze mam liche sprężyny i chciałem za łożyć sprężyny sportowe czy jest to dobry pomysł i czy jest to możliwe bo nie chce kupowac w sklepie zwyklych -seryjnych bo moga za chowywac sie tak samo jak stare
[ Dodano: 2009-05-15, 13:01 ]
jestem nowym klubowiczem i mam pytanko Mam juz drugie amortyzatory przednie przy audi 80 b3 pierwsze jakie załorzyłem to był olejowe firmy magnum ale nie na dlugo padly teraz jakie zakupilem to gazowe alko i wydaje mi sie ze mam liche sprężyny i chciałem za łożyć sprężyny sportowe czy jest to dobry pomysł i czy jest to możliwe bo nie chce kupowac w sklepie zwyklych -seryjnych bo moga za chowywac sie tak samo jak stare
A jak zachowuje ci się samochód podczas jazdy czy jest mocno sztywny (czy jak naciskałeś przód samochodu to dało go docisnąć do ziemi i czy przód masz wyżej niż tył) co do sprężyn zależy ile masz zamiar obniżać jeżeli do 4 cm to na te amorki możesz zakładać a jeżeli chcesz więcej obniżyć to pasowało by już zakupić sportowe amorki no i pojechać na stację diagnostyczną w oby przypadkach i sprawdzić czy wszystko ze sobą jest dobrze zgrane no i wiadomo przejechać trochę km żeby się ułożyły <ok>
jesli chodzi o u ginanie auta to jest sztywny ale gdy zmienialem amorki to nie musialem kozystac z zadnych sciagaczy wszystko skrecilem bez zadnych problemow i jak auto mam uniesione na lewarku to moge obrucic sprezyne do okola wydaje mi sie ze sa mocno zbite i miekkie a pod czas hamowania na nie rownej nawierzchni tak jak by mi sie odrywaly kola i droga chamowania mi sie wydlurza a jak zaczne chamowac mocniej to mam przerywany delikatnie pisk opon a przy ruszaniu gwaltownie jest dobrze kolo mi nie szarpia i sie nie odrywaja od aswaltu czyli amorki sa dobre zreszta byly nie tak dawno wymieniane a iesli chodzi o tyl auto to stoji wyrzej niz przod i jest sztywniejszy nawet jak stane i skakam to sie za wiele nie ugina jest sztywny mysle ze to jest wina przednich sprezyn sa juz wyrobione
[ Dodano: 2009-05-15, 23:19 ]
i tak myslalem o sprerzynach uzywanych z allegro o kolorze niebieskim za ok 200 zl tylko nie wiem czy to dobry wybor i co oznacza ten kolor
[ Dodano: 2009-05-15, 23:19 ]
i tak myslalem o sprerzynach uzywanych z allegro o kolorze niebieskim za ok 200 zl tylko nie wiem czy to dobry wybor i co oznacza ten kolor