[coupe 2.0 3A] Problem z ustawieniem silnika
[coupe 2.0 3A] Problem z ustawieniem silnika
tył silnika jest jakoś nienaturalnie opuszczony w dół (zapada się) przez co uszkodził mi gume na rozdzielaczu i zerwał tuleje na chłodnicy. Kolega mi gadał wcześniej ze poduchy się już proszą o wymianę albo na silniku albo na skrzyni jako że nie mogę sprawdzić bo auto dojechało do domu i teraz nie chce się silnik uruchomić. pytanie czy to mogą być te poduchy? i proszę jakieś porady dlaczego dlaczego silnik nie chce się uruchomić ( dodam że uzupełniłem ubytek chłodziwa i zrobiłem "fuszerke" na chłodnicy aby silnik nie został przegrzany doszło mi do 90 stopni i zaświeciła się lapka z temp. ) Prosze o pomoc
Zapoznaj się proszę z regulaminem, zasadami pisania postów i stosuj prawidłowe tagi.
Zapoznaj się proszę z regulaminem, zasadami pisania postów i stosuj prawidłowe tagi.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 06:43 przez Kwietniu, łącznie zmieniany 3 razy.
poduchy to wymienię wszystkie tylko potrzebował bym numery i czy da rade jakoś je wymienić na postoju ( kiedyś z tatą wymieniłem dwie poduchy podnieśliśmy silnik na podnośniku ale to był Borewicz) następne to nawet nie wiem czy to jest aad czy 3a ( coupe 2.0 z 90') co do silnika to rozrusznik kręci wydaje mi się że to wina dziurawej tej osłony z rozdzielacza albo może jakiś przełącznik zaskoczył z powodu znacznego ubytku chłodziwa? dlatego nie chce się uruchomić trochę dziwne auto, dojechało do domu i jak zahamowałem i chciałem wrzucić wsteczny to zdechł i tyle z narazie mam zamiar wymienić tą gumę albo ją jakoś uszczelnić i zobaczę z czy jest iskra na świecach.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2009, 19:13 przez Kwietniu, łącznie zmieniany 1 raz.
silnika AAD i 3A sa diabelnie wyczulone na nieszczelności dolotu nawet mała szczelina i nie będzie jeździł, odpalał lub w najlepszym przypadku będzie mułowaty i gubił obroty.
Domyślam ci że chodzi o uszczelkę pod przepływka i rozdzielaczem wymień ja i zobacz. Do tego sprawdź czy sie przepływka nie uszkodziła przy takim przemieszczeniu.
Domyślam ci że chodzi o uszczelkę pod przepływka i rozdzielaczem wymień ja i zobacz. Do tego sprawdź czy sie przepływka nie uszkodziła przy takim przemieszczeniu.
co do silnika to gdzieś na forum znalazłem że po ilości mocy czyli 63 KW to 3A wrzucam fotki komory silnika i jest na 4 zdjęciu w czerwonym kółku jak "coś" zahaczyło o akumlator, guma z przepływki jest w domu czeka na sąd co z nią będzie
i pytanie czy to tak powinno być : koniec rurki zaszkotowany ????
z tego co mówiłeś misiek o tej gumie to by wyjaśniało dlaczego auto z niczego zdychało wcześniej już była popękana na wylot i raz musiałem go palić na "popych"
i pytanie czy to tak powinno być : koniec rurki zaszkotowany ????
z tego co mówiłeś misiek o tej gumie to by wyjaśniało dlaczego auto z niczego zdychało wcześniej już była popękana na wylot i raz musiałem go palić na "popych"
Ta guma jest bardzo ważna i do tego droga nawet jak za używkę , Ten wąż co ci sie oparł (wraz z zaworem biegu jałowego) jest bodajże od wolnych obrotów(ale nie na 100%). Te rurki na ostatnim zdjęciu to jakaś rzeźba , nie mam za bardzo czasu patrzyć u siebie od czego idą . (one sie łącza z ta rurka do ogrzewania powietrza?? :shock: bo tak to wygląda na zdjęciu)
Misiek stokrotne dzięki, połatałem tą gume i auto odpaliło tylko trochę nierówno ale bardziej słychać niż widać po obrotomierzu ( słychać bo mam wydech walnięty jak ten silnik opadł tuż za kata ) ale przynajmniej mogę dojechać na kanał i porobić to zawieszenie a guma pójdzie do wymiany tylko muszę znaleźć w rozsądnej cenie bo 150 zeta na alledrogo to lekka przesada i to za używkę ale ori :mrgreen: trzeba się będzie przejechać po szrotach. a co do patentów to najpierw będę się musiał swoich dwóch pozbyć... ale będę wiedzieć do kogo uderzać jak co mi będzie spędzać sen z powiek
co do tej gumy tez pracuje nad patentem na nią. Widziałem na forum sirocco że do k-jet tronika robili dolot z opasek i rur metalowych i wyglądało to w bardzo solidnie .
Sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i ssącym. Ja miałem wydmuchane pod wydechowym i na dwururce i samochód tracił moc i dziwnie się zachowywał. Jakbyś kupował to powiedz w sklepie że pod wydechowy są cztery uszczelki na każdy tłok bo mi najpierw dali jedną <ok>
Sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i ssącym. Ja miałem wydmuchane pod wydechowym i na dwururce i samochód tracił moc i dziwnie się zachowywał. Jakbyś kupował to powiedz w sklepie że pod wydechowy są cztery uszczelki na każdy tłok bo mi najpierw dali jedną <ok>
ja to na razie uszczelniłem klejem "uhu universal " ( nie polecam tego patentu nawet jak na druciarstwo) ale docelowo będzie silikon sanitarny a potem jakaś inna, co do rurek chmmm ciekawe jak to tłumiło drgania z silnika, najlepszy patent to widziałem dolot powietrza zrobiony z rurek PCV tych od wody :mrgreen: