Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Dymi na biało.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

[1.9TDI 1Z] Dymi na biało.

Post autor: misiek547 » 19 maja 2009, 22:54

Witam wszystkich mam problem z moją b4 chodzi o to że samochód kopci na biało i nie mam pojęcia jaka morze być przyczyna nie podejrzewam uszczelki pod głowicą ani głowicy ponieważ nie mam ciśnienia w układzie chłodzenia oraz nie ubywa mi płynu chłodniczego jedyne co znika to olej ale nie ma sladu jego w wodzie może ktoś miał podobne dolegliwości????
Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 21:08 przez misiek547, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 maja 2009, 23:23

A napisz w jakich momentach kopci...

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 19 maja 2009, 23:27

jak silnik jest na niskich obrotach to praktycznie nic nie widac a jak troszke go przygazuje to wtedy kopci strasznie nawet w normalnej jezdzie kopci bo ostatnio koleś zamną jechał to sie pytał co on tak strasznie kopci

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 maja 2009, 23:37

Może to ten dym tak na siwawo podlatuje jak mówisz, że oliwę podciąga....

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 19 maja 2009, 23:40

ciężko mi powiedzieć czy siwo czy biało bo kolorki są podobne jak dla mnie a jeżeli na siwo to co to moze byc ??

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 maja 2009, 23:42

No zacząłbym od uszczelniaczy zaworów, później pierścienie no i turbo :-/

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 19 maja 2009, 23:45

turbinke ogladalem dziś i nic nie widać żeby coś się tam działo a jezeli to by byly pierścienie to pewnie był by spadek mocy a ja tego nie odczułem w użytkowaniu

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 maja 2009, 23:49

No najprościej to podjechać do machera i zmierzyć ciśnienie <ok> Ale podejrzewam, że uszczelniacze na pewno będą do wymiany... Ich koszt to kilka złotych...

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 19 maja 2009, 23:56

no ok sprawdze jak będę coś już wiedział to napisze

wolfxaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:20

Post autor: wolfxaudi » 20 maja 2009, 00:17

Kolego mysle ze pierscienie sie zapiekly, a bialo czy siwa nie wazne napewno kolor zawdziecza spalaniu oleju.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 20 maja 2009, 13:18

nie wydaje mi się żeby to były pierścionki bo samochód zbiera się dobrze najpierw wymienie uszczelniacze i zocacze co bedzie sie dzialo a jezeli nic nie pomoze to wtedy bedzie trzeba głowice zwalic i tam przyczyn szukac

Awatar użytkownika
penki00 (usunięty)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
Lokalizacja: Tychy

Post autor: penki00 (usunięty) » 21 maja 2009, 15:10

Jeśli chodzi o uszczelniacze,to dym zalatywał by pod niebieski,przynajmniej u mnie tak było,wymieniłem uszczelniacze dymienie znikneło,a białe dymienie,to raczej czepił bym się lejących wtrysków

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 21 maja 2009, 18:42

no dzis bylem u mechanika i powiedzial ze autko zachowuje sie normalnie a ze dymi to mam sparawdzic cisnienie turbiny i ustawic konty wtrysku

Awatar użytkownika
penki00 (usunięty)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
Lokalizacja: Tychy

Post autor: penki00 (usunięty) » 21 maja 2009, 19:54

Kont wtrysku to by pasowało sprawdzić,ale dymienie na biało i turbina? co ma jedno z drugim wspólnego?

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 21 maja 2009, 21:58

nie weim właśnie ale sprawdzić nie zaszkodzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl