Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG] Jakie świece?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
michal197609
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 28 kwie 2007, 23:31
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

[2.0 ABT LPG] Jakie świece?

Post autor: michal197609 » 21 maja 2009, 00:07

Zakupiłem świece NGK V-LINE No 4 BP 6 E polecane przez sprzedawcę. Czy do ABT z LPG będą takie dobre.
Wiem, że oryginalnie winny być NGK BUR6ET.

Jaką szczelinę na nich ustawić? Czy szczelinę ustawia się przez przygięcie elektrody?

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 21 maja 2009, 02:05

michal197609 pisze:No 4 BP 6 E
wg katalogu NGK jest wzmianka że te swiece są aprobowane przez Audi, jednak do silnika ABT nie są wyszczególnione jako ewentualny zamiennik BUR6ET

Czy będą dobre do gazu ciężko powiedzieć. zależy od wielu czynników
kondycja silnika, ustawienie zapłonu, kondycja układu WN (kopułka, palec, kable), rodzaj instalacji gazowej i jej ustawienie.

Oryginalnie winny być BUR6ET tak jak napisałeś i te właśnie bardzo dobrze znoszą LPG
michal197609 pisze:Jaką szczelinę na nich ustawić? Czy szczelinę ustawia się przez przygięcie elektrody?
Normalnie dla PB powinno być 0.8mm dla LPG myślę ze 0.9 - 1.0

Szczelinę ustawia się tylko w świecach jednoelektrodowych. Tak jak napisałeś przez przygięcie lub rozgięcie elektrody i kontrola szczeliny za pomocą szczelinomierza.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 maja 2009, 10:50

widmo pisze:Normalnie dla PB powinno być 0.8mm dla LPG myślę ze 0.9 - 1.0
Kamil, bez urazy, jeśli już, to szczelinę się zmniejsza, a nie zwiększa czego oczywiście nie polecam bo nie ma takiej potrzeby.
Jeśli coś jest nie teges z układem WN to należy go doprowadzić do porządku, a nie kombinować z elektrodami świecy.
michal197609, Nie kombinuj tylko oddaj facetowi te świeczki i kup zalecane przez fabrykę, a więc BUR6ET.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 21 maja 2009, 11:04

Danek pisze:widmo napisał/a:
Normalnie dla PB powinno być 0.8mm dla LPG myślę ze 0.9 - 1.0
Kamil, bez urazy, jeśli już, to szczelinę się zmniejsza, a nie zwiększa czego oczywiście nie polecam bo nie ma takiej potrzeby.
Znowu mój bład, myslałem dobrze tylko źle napisałem, tak to jest pisać po nocach z oczami na zapałkach.
Źle napisałem bo piszą to przeglądałem papierowy katalog NGK a tam są małe literki ....

Przepraszam za bład. :oops:

Awatar użytkownika
michal197609
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 28 kwie 2007, 23:31
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: michal197609 » 21 maja 2009, 23:00

Wymieniłem w sklepie na właściwe BUR6ET.

Dzięki za pomoc!!!

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 22 maja 2009, 01:00

michal197609 pisze:Wymieniłem w sklepie na właściwe BUR6ET.
napisz jakie efekty pracy silnika

Awatar użytkownika
michal197609
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 28 kwie 2007, 23:31
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: michal197609 » 22 maja 2009, 08:58

Jest dobrze. Moim zdaniem na pewno lepiej niż na jednoelektrodowych Iskrach, które wcześniej włożył mi gazownik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl