Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe 2,3 20v 7A] Optymalna temperatura cieczy/silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
maslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 20 sty 2007, 22:04
Lokalizacja: Oława

[coupe 2,3 20v 7A] Optymalna temperatura cieczy/silnika

Post autor: maslo » 26 kwie 2007, 14:54

Witam
Mam pytanko, wiem że te silniczki (2,3 20V) mają tendencja do przegrzewania się, ale nie wiem czy aż tak bardzo jak to u mnie jest??? Mianowicie:
-W trasie(od 50 do 200km/h) temperatura 90st.
-Dwa cyklne świetna ja jednym skrzyżowaniu i murowane 100st.
-Po 15mini miejskiej jazdy i to niekoniecznie w szyczcie, czyli naprzemienne rozpędzanie się do 40/60 i hamowanie do 20/0 -temperatura cieczy także =100st.
-na rozgrzanym silniku zatrzymanie się na choczhy 3min =100st.
Nie mówicą juz o korkach , czy jeźdze w szczycie.

Nie wiem do ilu rośnie temperatura bo przy ok 100st. właczam ogrzewanie na max-a i temperatura (nie zależnie czy stoje czy jade) spada do 90-95.
Przy czym wentylatro mam w peąłni sprawny, chodzi od 90 w góre.

W prartyce wyglada to tak, że jeśli nie wyjeźdzam poza miasto to po 5min po włączeniu silnik, włączam ogrzewanie.
Jednym słowem po mieście wogóle się jeździć tym nie da.

Do jakiej temperatury Wam sie nargzewają i przy ilu podejmujeciue "akcje ratunkową":) ???
Audi 80 - auto z duszą

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 kwie 2007, 19:27

Uuuu kolego coś nie tak, generalnie to te silniki wykazuja wręcz odwrotną tendencję.

Wentylator chłodnicy ci się wogóle załącza? Jeśli nie proponuję wymienic czujnik temperatury na dole chłodnicy.

U mnie temperatura wygląda tak, że w trasie zawsze jest na 70-80 i jest to potiwerdzone w innych 20V. W mieście 90, czasami 95 jak stoje w korku
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 26 kwie 2007, 19:31

maslo pisze:Nie wiem do ilu rośnie temperatura bo przy ok 100st. właczam ogrzewanie na max-a i temperatura (nie zależnie czy stoje czy jade) spada do 90-95.
To ci kolego współczuje!

Awatar użytkownika
maslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 20 sty 2007, 22:04
Lokalizacja: Oława

Post autor: maslo » 27 kwie 2007, 09:02

Wentylator chodzi jak oszałały.

Wody nieubywa, czyli pewnie termostat ?
Audi 80 - auto z duszą

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 27 kwie 2007, 09:04

Na to wygląda
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 kwie 2007, 10:46

Może być to termostat, od tego można zacząć. Może nie otwiera sie do końca i przez to autko sie grzeje. Miałem podobnie w Golfie II.
Części samochodowe online - Motostacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga