Coś mi to brzydko pachnie. Z tego co mi wiadomo (może zmieniły się obecnie przepisy ale wątpię bo one są raczej zaostrzane niż łagodzone) to homologację na zbiorniki ciśnieniowe wydaje tylko i wyłącznie Dozór Techniczny. Po upływie 10 lat od wydania pierwszej homologacji może ona być przedłużona tylko przez DT co kosztuje praktycznie tyle co kupno nowej butli. Butli używanych (zamontowanych kiedyś w innym samochodzie) zgodnie z przepisami nie można używać ponownie.Jest coś takiego jedziesz do firmy ze swoją butlą oni ci ją sprawdzają czy w środku nie jest pordzewiała jak nie to zmieniają wszystkie zawory uszczelki itd...
[B3 1.8S PM] Czy warto zakładać LPG jak silnik to zniesie
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Ja nie twierdzę, że się nie da włożyć. Ja jestem na 99% przekonany, że to niezgodne z przepisami ale jak wiadomo w Polsce przepisy są dla UFO, a nie dla Polaków i wszystko jest "możliwe". Przy okazji, sam zbiornik jako taki nie ma żadnych uszczelek czy zaworów, tak więc już samo tokojak666 pisze:ja nie wiem był mój tato i jest taka opcja a firma jest u mas znana i najlepiej robi wiec Panowie jak założę do siebie za tą kasę to wtedy dokładnie napisze co i jak <ok>
budzi moje podejrzenia.kojak666 pisze:zmieniają wszystkie zawory uszczelki itd.
wiesz chodziło mi ogólnie ja tam się nie znam mi to gościu tłumaczył jak to jest z używaną butlą i z homologacją bo u siebie wymieniał butlę to mu sprawdzili że jeszcze się nadaje ją i podbili ale za bardzo go nie słuchałem <ok>
[ Dodano: 2009-05-25, 11:50 ]
[ Dodano: 2009-05-25, 11:50 ]
No to jest naprawdę spory problemw Polsce przepisy są dla UFO, a nie dla Polaków i wszystko jest "możliwe"