[1.9TDI 1Z] Analiza Log-ów.
[1.9TDI 1Z] Analiza Log-ów.
Proszę o analize logow z vag-com .Moj problem to brak mocy powyzej 3000 czsem 3200 obrotow.Zamontowałem nowy n75 nic nie pomogło .Przepływka tez została wymieniona ale nic( powrót do poprzedniej).
www.korabs.fotosik.pl
www.korabs.fotosik.pl
Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 18:07 przez Korab, łącznie zmieniany 1 raz.
nie przyjrzałem się dobrze a że teraz praktycznie nie mam neta i czasem pół godziny mi się strony wczytują to tak wyszło , tam co było ok 420mg/R to jednak były statyczne, w końcu dokopałem się do dynamicznych i jest 847.9 ale też wartości aktualne nie przewyższają wartości zadanych a nawet przy wyższych obrotach są nieco niższe więc dolot jest raczej napewno szczelny i EGR wygląda na zamknięty
Właśnie sprawdziłem weżyk pod zderzakiem i nie wygląda na uszkodzony przy intercoolerze. Jednak dalej nie wiem gdzie on dokładnie prowdzi ale tam gdzie go widze jest caly. W dolocie też nie widać żadnych dziur a opaski sa podokręcane . Turbo sprawdziłem na wolnych obrotach i po odkręceniu węża z filtra widac że się kręcą łopatki. Nie mam manometru którym mógłbym sprawdzc tubine ale jeżeli turbo było by padniete to myśle że wogóle by nie ładowało a nie tylko przy wysokich obrotach . sam nie wiem co to może być
[ Dodano: 2009-06-13, 11:42 ]
Witam! problem zakończony. Znalazłem przetarty weżyk od map sensora przy wejściu do kabiny. Po połączeniu złączką chyba 4 mm, auto śmiga i nie ma odcięcia mocy przy 3000 Jednak zastanawiam sie gdzie dokładnie prowadzi ten wężyk może ktoś mi podpowie?
[ Dodano: 2009-06-13, 11:42 ]
Witam! problem zakończony. Znalazłem przetarty weżyk od map sensora przy wejściu do kabiny. Po połączeniu złączką chyba 4 mm, auto śmiga i nie ma odcięcia mocy przy 3000 Jednak zastanawiam sie gdzie dokładnie prowadzi ten wężyk może ktoś mi podpowie?