Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 RU+LPG] Problem z pracą silnika na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mseka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 kwie 2008, 09:45

[B3 1.8 RU+LPG] Problem z pracą silnika na benzynie

Post autor: mseka » 02 cze 2009, 08:52

Witam, proszę o pomoc. Mam następujący problem z moją Audi. Około 2 lat temu przerobiłem auto na gaz (auto na gaźniu Keihin II). Na początku chodził jak należy na gazie i benzynie. Od pewnego momentu mam problem z pracą silnika na benzynie, gaśnie na wolnych obrotach. Po odpaleniu zimnego silnika obroty ustalają się na poziomie 1200-1300 obr/min i to jest normalne powoduje to układ zwiększający obroty biegu jałowego. Gdy temperatura osiągnie lekko powyżej 50 C czujnik tem. wody daje sygnał przekaźnikowi układu zwiększającego obroty silnika, ten sterując siłowniczkiem pneumatycznym zmniejsza obroty biegu jałowego do normalnego poziomu. I tutaj jest problem bo w tej sytuacji zamiast silnik ustabilizować się w zakresie obrotów ok. 900 obr/min po prostu gaśnie. Po ponownym odpaleniu pracuje ok. 2 sek. i znowu gaśnie i sytuacje już tak zostaje. Co może być przyczyną takiej sytuacji, pozdrawiam proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 cze 2009, 10:31

Co prawda nie znam tego silnika ale podejrzewam, że jeśli to jest nastawnik pneumatyczny to może coś się dzieje z podciśnieniem (sprawdź czy wszystko jest szczelne, np. wężyk podciśnienia siłownika), może jakaś śrubka regulacyjna się odkręciła i przepustnica zamiast oprzeć się w pozycji lekko otwartej to całkowicie zamyka gardziel. To tylko moje przypuszczenia więc mogę się mylić.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 cze 2009, 11:30

Zacznij od regulacji wolnych obrotów na PB i składu mieszanki, sprawdź ustawienie przesłony od ssania i wyreguluj przyspieszony bieg jałowy.

mseka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 15 kwie 2008, 09:45

Post autor: mseka » 02 cze 2009, 18:31

Witam, przewody sprawdziłem i wszystkie są oki, zabrałem się za regulację i chyba coś z tego wyszło. Udało mi się ustawić pożądane obroty, zobaczymy jak trochę pojeżdżę co z tego będzie pozdrawiam, dziękuję za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl