[B3 1.8 RU+LPG] Problem z pracą silnika na benzynie
[B3 1.8 RU+LPG] Problem z pracą silnika na benzynie
Witam, proszę o pomoc. Mam następujący problem z moją Audi. Około 2 lat temu przerobiłem auto na gaz (auto na gaźniu Keihin II). Na początku chodził jak należy na gazie i benzynie. Od pewnego momentu mam problem z pracą silnika na benzynie, gaśnie na wolnych obrotach. Po odpaleniu zimnego silnika obroty ustalają się na poziomie 1200-1300 obr/min i to jest normalne powoduje to układ zwiększający obroty biegu jałowego. Gdy temperatura osiągnie lekko powyżej 50 C czujnik tem. wody daje sygnał przekaźnikowi układu zwiększającego obroty silnika, ten sterując siłowniczkiem pneumatycznym zmniejsza obroty biegu jałowego do normalnego poziomu. I tutaj jest problem bo w tej sytuacji zamiast silnik ustabilizować się w zakresie obrotów ok. 900 obr/min po prostu gaśnie. Po ponownym odpaleniu pracuje ok. 2 sek. i znowu gaśnie i sytuacje już tak zostaje. Co może być przyczyną takiej sytuacji, pozdrawiam proszę o pomoc.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Co prawda nie znam tego silnika ale podejrzewam, że jeśli to jest nastawnik pneumatyczny to może coś się dzieje z podciśnieniem (sprawdź czy wszystko jest szczelne, np. wężyk podciśnienia siłownika), może jakaś śrubka regulacyjna się odkręciła i przepustnica zamiast oprzeć się w pozycji lekko otwartej to całkowicie zamyka gardziel. To tylko moje przypuszczenia więc mogę się mylić.