Prosze o pomoc juz nie wiem co mam robic;(
-Pali mi 20 litrów gazu, pali duzo benzyny.
-Gdy toczymy sie na dwójce i mu wcisne gaz mocniej to on sie dusi i nie chce w ogole jechac dopiero jak odpuszcze gaz to pojedzie (na gazie)
- Na benzynie jak jest cieply ciezko zapala i gasnie itp, dopiero jak sie go troche dluzej pomęczy to jakos idzie jechac ale:
- dusi sie od 1000 do 2000 obrotow i gasnie - po paru powtorzeniach praktycznie znika ten problem ale jak mu sie delikatnie nacisnie gaz to sie dusi i gasnie (benzyna)
- na benzynie przy odpuszczaniu i wciskaniu pedalu gazu strasznie szarpie.
- Przy okolo 93 stopniach faluja mu obroty biegu jalowego zarowno na gazie i benzynie.
Pomocy!!! Juz nie mam sily do tego auta!!!
Wymienilem: Zregenerowalem parownik, filtr gazu, filtr benzyny, filtr powietrza, swiece BOSCHA, sonde Lambda,
Moze to jakas glupota? Jakis czujnik? HELP!!
[80 1.8 JN] duzo pali, problemy z pb i gazem
czytajac twoj temat jak bym moje auto widział z jednym wyjatkiem, Pali jak palic powinien !
- ciezko zapalał !
- gdy juz złapał wchodzi na bardzo niskie obroty...
- na II biegu przy hamowaniu Gasł...
- szarpał przy dodawaniu Gazu..
co zrobiłem .. ? Wymieniłem olej bo nie wymieniałem po Kupnie mojej Indianerki
Castrol Mineralny.. filtr Oleju... chopcy wyczyscili gaznik... i chodzi jak marzenie !
Kiedy olej wymieniałeś ?
- ciezko zapalał !
- gdy juz złapał wchodzi na bardzo niskie obroty...
- na II biegu przy hamowaniu Gasł...
- szarpał przy dodawaniu Gazu..
co zrobiłem .. ? Wymieniłem olej bo nie wymieniałem po Kupnie mojej Indianerki
Castrol Mineralny.. filtr Oleju... chopcy wyczyscili gaznik... i chodzi jak marzenie !
Kiedy olej wymieniałeś ?
Zaworek jednokierunkowy masz z jednym wyjściem, czy z dwoma ?
Pod jedną końcóweczkę jest podłączony przyspieszacz zapłonu, a druga idzie do takiej zielonej bańki (?) i tam jest trójnik i odchodzi do gaźnika do sterowania podciśnieniem...
Z tego co pamiętam to do tego wariota co steruje otwieraniem drugiej dyszy i ma końcówkę pod szlaufik z zieloną otoczką...
Co do tego, czy to na bank jest ten regulator podciśnieniowy i czy, aby na pewno steruje tą drugą dyszą to głowy sobie uciąć nie dam, ale chyba tak...
Powodzenia i daj znać jak posprawdzasz
Pod jedną końcóweczkę jest podłączony przyspieszacz zapłonu, a druga idzie do takiej zielonej bańki (?) i tam jest trójnik i odchodzi do gaźnika do sterowania podciśnieniem...
Z tego co pamiętam to do tego wariota co steruje otwieraniem drugiej dyszy i ma końcówkę pod szlaufik z zieloną otoczką...
Co do tego, czy to na bank jest ten regulator podciśnieniowy i czy, aby na pewno steruje tą drugą dyszą to głowy sobie uciąć nie dam, ale chyba tak...
Powodzenia i daj znać jak posprawdzasz
Co do benzyny to sprawdz filtr powietrza czy jest suchy czy w Pb Wnioskuje że fura na pełnym wtrysku Sprawdż filtr a potem pomyślimy
[ Dodano: 2009-05-30, 16:35 ]
Ja mam teraz podobną historię ,tyle że u mnie palił normalnie ale reszta tak samo.A kopci Ci na czarno?W moim przypadku okazało się że rozdzielacz paliwa przepuszcza.No ale to nie tłumaczy zmuły na gazie w twoim przypadku.
[ Dodano: 2009-05-30, 16:35 ]
Ja mam teraz podobną historię ,tyle że u mnie palił normalnie ale reszta tak samo.A kopci Ci na czarno?W moim przypadku okazało się że rozdzielacz paliwa przepuszcza.No ale to nie tłumaczy zmuły na gazie w twoim przypadku.