[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Właśnie zamontowałem u siebie zegary.
Mam pytanka.
Czujnik ciśnienia oleju zamontowałem w nowo zrobionym miejscu (jak u Autora), pod styk G podłączyłem wskaźnik, pod drugi styk (autocheck) kontrolkę oleju. To dobrze?
W miejsce starego czujnika ciśnienia (kontrolka) włożyłem czujnik temperatury oleju. To dobrze?
I niby wszystko gra, kontrolka oleju gaśnie ale zastanawia mnie wskazanie ciśnienia oleju, wolne obroty 1-1,5bar.
2000obr 3bary, 2300obr 4,prawie 5 i dalej by chciało rosnąć i załącza się brzęczyk i zapala kontrolka oleju jakby error... (nie mam komputera, autochecku itp.)
Nie działa zawór regulcji ciśnienia oleju czy co ? czy poprostu nie tak ma to być z miejcem i podłączeniem?
Ten post pewnie jest nie na miejcu, jeżeli bardzo to założe nowy temat ciśnieniowo-wskazaniowy :mrgreen:
Mam pytanka.
Czujnik ciśnienia oleju zamontowałem w nowo zrobionym miejscu (jak u Autora), pod styk G podłączyłem wskaźnik, pod drugi styk (autocheck) kontrolkę oleju. To dobrze?
W miejsce starego czujnika ciśnienia (kontrolka) włożyłem czujnik temperatury oleju. To dobrze?
I niby wszystko gra, kontrolka oleju gaśnie ale zastanawia mnie wskazanie ciśnienia oleju, wolne obroty 1-1,5bar.
2000obr 3bary, 2300obr 4,prawie 5 i dalej by chciało rosnąć i załącza się brzęczyk i zapala kontrolka oleju jakby error... (nie mam komputera, autochecku itp.)
Nie działa zawór regulcji ciśnienia oleju czy co ? czy poprostu nie tak ma to być z miejcem i podłączeniem?
Ten post pewnie jest nie na miejcu, jeżeli bardzo to założe nowy temat ciśnieniowo-wskazaniowy :mrgreen:
Dokładnie, wykręciłeś czujnik od dynamicznej kontroli oleju zastępując go czujnikiem temperatury i dlatego brzęczyk i kontrolka sygnalizuje spadek ciśnienia.Solskier pisze:Wydaje mi się ze stary czujnik powinien pozostać na swoim miejscu a ten dodatkowy powinieneś wkręcić obok w prędzej przygotowane miejsce w tedy na 100% wszystko było by ok.
Taaa... pytałem w ASO, za czujkę ciśnienia oleju aktualnie chcą 380zł
Najlepiej znaleźć zestaw zegary i czujkę, łatwiej o taki komplet niż o samą czujkę oryginał z demontażu... lub zamiennik (osobiście kupiłem nową włoską czujkę za 160 chyba złotych bo zegary same złapałem wcześniej) No tak wyszło :mrgreen:
Najlepiej znaleźć zestaw zegary i czujkę, łatwiej o taki komplet niż o samą czujkę oryginał z demontażu... lub zamiennik (osobiście kupiłem nową włoską czujkę za 160 chyba złotych bo zegary same złapałem wcześniej) No tak wyszło :mrgreen:
Ja mam na oryginalnym czujniku podobne wskazania. Tak może byc w sytuacji gdy silnik posiada chłodnicę oleju.PR23M3K pisze:U mnie rzadko kiedy przekracza ta kreske miedzy 60 a 130 ? jaka to moze byc temp ?
[ Dodano: 2009-06-05, 13:22 ]
Innego czujnika niż bańka nie stosowano w Audi 80.NoMercy pisze:czy jedynie z tym czujnikiem "bańką" jest możliwe poprawne działanie wskaźników dodatkowych?
Jakby ktoś potrzebował czujnik to posiadam takowy, oryginalny po małym przebiegu.
Ten czujnik za 160 PLN, czyli włoska podróbka lubi przeciekać.