Tak właśnie działa ABS. Wcześniej, pewnie nigdy nie zablokowałeś kół podczas hamowania, więc nie czułeś tego kopania. Na śliskim jest o to łatwiej i ABS dał znać o swoim istnieniu.spidercio pisze:przy gwałtowniejszym hanowaniu czułem jak blokuje mi pedał hamulca - tzn tak jakby go miarowo odbijało, takie "kopanie", "drganie" w reakcji na mój nacisk. nie wiem czy ma to związek z wymianą opon, gdyż wcześniej nic się takiego nie pojawiło- dopiero w weekend na śniegu.
[80 b4] tarcze hamulcowe tył
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
przecierz to jest podstawa działania ABS popieram kolege ( spidercio napisał/a:
przy gwałtowniejszym hanowaniu czułem jak blokuje mi pedał hamulca - tzn tak jakby go miarowo odbijało, takie "kopanie", "drganie" w reakcji na mój nacisk. nie wiem czy ma to związek z wymianą opon, gdyż wcześniej nic się takiego nie pojawiło- dopiero w weekend na śniegu.)
przy gwałtowniejszym hanowaniu czułem jak blokuje mi pedał hamulca - tzn tak jakby go miarowo odbijało, takie "kopanie", "drganie" w reakcji na mój nacisk. nie wiem czy ma to związek z wymianą opon, gdyż wcześniej nic się takiego nie pojawiło- dopiero w weekend na śniegu.)
Witam!!
Podepnę się pod temat gdyż mam do wymiany przednie klocki i tarcze, chciałbym dowiedziec sie jaki może to byc koszt???. Nie chce założyc jakiegoś badziewia <ok>
Było by coś takiego?? http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-au ... 57379.html
Pozdro
Podepnę się pod temat gdyż mam do wymiany przednie klocki i tarcze, chciałbym dowiedziec sie jaki może to byc koszt???. Nie chce założyc jakiegoś badziewia <ok>
Było by coś takiego?? http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-au ... 57379.html
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pierwszy raz słyszę o tych z linku ,jak nie chcesz badziewia to zakładaj znane firmy :TEXTAR,ATE ,JURID ,BREMBO itd.a jak chcesz do normalnej jazdy to polecam polskie tarcze mikoda i klocki steinchof ,dają radę normalnie użytkując heble ,przynajmniej u mniePavell pisze:Podepnę się pod temat gdyż mam do wymiany przednie klocki i tarcze, chciałbym dowiedziec sie jaki może to byc koszt???. Nie chce założyc jakiegoś badziewia <ok>
Było by coś takiego??
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
KAROLEK22XX, wszystko opisane w temacie... nawet kilka postów wyżej masz.
U siebie mam przód + tył na MIKODA + Steinhof, wg. mnie najlepszy stosunek cena/jakość. No i Polski pierwiastek 8-)
tył: http://allegro.pl/tarcze-pelne-klocki-z ... 73513.html
przód: http://allegro.pl/tarcze-ham-mikoda-aud ... 42740.html
+klocki: http://allegro.pl/klocki-przod-audi-80- ... 24922.html
MUNIOR pisze:jak nie chcesz badziewia to zakładaj znane firmy :TEXTAR,ATE ,JURID ,BREMBO itd.a jak chcesz do normalnej jazdy to polecam polskie tarcze mikoda i klocki steinchof ,dają radę normalnie użytkując heble ,przynajmniej u mnie
Wszystko zależy od zasobności portfela i ciężkości sandała który to stwarza potrzeby hamowaniapercevalle pisze:Tak, TRW to Lucas, są dobre i polecane.
U siebie mam przód + tył na MIKODA + Steinhof, wg. mnie najlepszy stosunek cena/jakość. No i Polski pierwiastek 8-)
tył: http://allegro.pl/tarcze-pelne-klocki-z ... 73513.html
przód: http://allegro.pl/tarcze-ham-mikoda-aud ... 42740.html
+klocki: http://allegro.pl/klocki-przod-audi-80- ... 24922.html
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Witam koledzy sprawa wygląda tak w przedmiotowym b4 2.0 115KM:
Podczas odkręcania śrub koło (bo był kapeć)3 szt. odkręciły się ok ale 1szt wyszła tak jakby z gwintem z piasty i teraz mogę tam srube luźno włożyć i nie ma do czego przykręcić powiedzcie mi proszę co w takim razie należy wymienić aby przykręcać koło na 4 śruby. Mianowicie nowa tarcza bo w niej jest gwint czy coś innego. poradźcie coś. Pozdrawiam
Podczas odkręcania śrub koło (bo był kapeć)3 szt. odkręciły się ok ale 1szt wyszła tak jakby z gwintem z piasty i teraz mogę tam srube luźno włożyć i nie ma do czego przykręcić powiedzcie mi proszę co w takim razie należy wymienić aby przykręcać koło na 4 śruby. Mianowicie nowa tarcza bo w niej jest gwint czy coś innego. poradźcie coś. Pozdrawiam