Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3]problem z panewkami?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
driver01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2009, 18:55
Lokalizacja: kwidzyn

[b3]problem z panewkami?

Post autor: driver01 » 06 cze 2009, 15:29

witam mam b3 i mam problem z panewkami a nie chce tego naprawiac bo mam najechane juz 230 tys km a slyszalem ze pasuje silnik od golfa4?czy wiecie cos na ten temat??

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 06 cze 2009, 15:54

masz b3 z silnikiem od b4 :?: bo abk był tylko w b4.
Nawet jeśli pasuje silnik z golfa4, co jest mało prawdopodobne, to oprócz silnika trzeba przełożyć mase innych rzeczy i napewno opłacalne to nie będzie, chyba że masz tego golfa pod domem i troche pojęcia o elektryce i mechanice.
Najtaniej znaleźć taki silnik jak masz teraz w dobrym stanie i wymienić.

driver01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 25 maja 2009, 18:55
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: driver01 » 06 cze 2009, 16:48

Troszke sie znam na elektryce a konkretnie jestes moze w stanie napisac co jest do przerobki??

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 07 cze 2009, 12:32

Jak w (prawie) każdym SWAPie mocowanie silnika, jeżeli zostawisz skrzynie od audi to możliwe, że trzeba będzie dorobić kryze, układ wydechowy do przeróbki, wiązka od sterowania silnikiem, ECU, i uwierz że cała masa innych rzeczy...
Bo że silnik od golfa 4 jest plug & play do audi b3 to nie uwierzę. Może chodziło komuś kto Ci tłumaczył o golfa 3 i do niego silnik od golfa 4...
A swoją drogą 230k to nie tak dużo jak na taki wOOOOz :mrgreen:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 cze 2009, 12:40

driver01 pisze:Troszke sie znam na elektryce a konkretnie jestes moze w stanie napisac co jest do przerobki??
Za to o mechanice niemasz pojęcia.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 cze 2009, 12:52

driver01 pisze:bo mam najechane juz 230 tys km
Jeśli przebieg jest ori to silnik powinien dopiero się docierać :-P Więc albo przebieg nie jest ori, albo ktoś nieźle go katował a zamiast dobrego oleju jeździł na wodzie.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 07 cze 2009, 14:07

Upewnij się że to na 100% panewka/ki poleciała,czasem przez błędną diagnoze można się niezle wpakować.A przebieg?230tyś...w tych autach(trwałych i dojrzałych ;-) )przebieg w 1 na 10 jest prawdziwy.

P.S.Ostatno głowiliśmy się we dwóch magików ;-) bo mechanik twierdził że panewka leży w Bmw e32 4.0 V8 286km , nie trzymał ciśnienia oleju na wolnych obrotach itp.Okazało się że w niewymiennej żeliwnej obudowie filtra oleju jest zatopiny zawór który nie trzymał oleju.Wymiana obudowy 150zł za używke i po sprawie.A pan mechanik specjalista zaczynał od sugestii by wymienić pompe oleju a jak nie pomoże to silnik :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl