Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK 85kW]PO wymianie kopułki silnik dziwnie pracuje

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kowalzdmf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2008, 20:20
Lokalizacja: Czeladź

[2.0 ABK 85kW]PO wymianie kopułki silnik dziwnie pracuje

Post autor: kowalzdmf » 08 cze 2009, 13:41

Mam problem z moja bestią gdyż:
Ostatnio wymienilem cewke bo jak deszcz popadał silnik nie odpalał, gdy wymieniłem było ok.
Ostanio zauwazyłem że coś silnik świruje na wolnych obrotach, obczaiłem to i zauważyłem że przewód wwysokiego napiecia z cewki do kopułki byl przepalnoy i wymienilem na nowy, wymontowałem kopułke palec i przeczyściłem po załozeniu spowrotem kopułki palca i przewodów silnik jakoś dziwnie w pracował . Dzisiaj kupiłem przewody, siwece, kopułke, palec i dalej bez poprawy :(
AHa zauwazyłem tez że swiece sa zalewane, nie wiem może źle podpiąłem przewody? na poszczególny cylinder..
Poprostu silnik na wolnych obrotach chodzi jakby to byl silnik od malucha, trzęsie nim i tak jakby nie miał mocy.
Napiszcie jak wiecie mniej wiecej co może być przyczyna tego problemu.
HELP ME!!!!!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 cze 2009, 14:27

Faktycznie mogłeś pomylić kolejność przewodów. Ale jeśli to nie to to proponuję przelutować słynny przekaźnik nr 30 zanim cokolwiek będziemy dalej gdybać. Na przyszłość używaj "szukajki" bo temat wałkowany wielokrotnie.

Awatar użytkownika
kowalzdmf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2008, 20:20
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: kowalzdmf » 08 cze 2009, 14:33

Danek pisze:Faktycznie mogłeś pomylić kolejność przewodów. Ale jeśli to nie to to proponuję przelutować słynny przekaźnik nr 30 zanim cokolwiek będziemy dalej gdybać. Na przyszłość używaj "szukajki" bo temat wałkowany wielokrotnie.
Szukałem poprzez szukajke juz drugi dzień i dlatego wybrałem nowy post a co do przekaźnika to juz go 3 tygodnie temu przelutowałem, ale to wcześniej miałem problem z falujacymi obrotami ale to już zrobilem tak jak piszesz poprzez ten przekaźnik.

Tyle że tu problem jest z tym ze on tak jakby chciał chodzil a nie moze tzn. obroty trzyma prawidłowo tyle ze silnik skacze pod maską jak dzik i tak jak napisałem wyżej słychac go jakby to był silnik "malucha" a nie 2 litrówka audi
P.s
A jak powinny byc podpiete te świece orientujesz sie moze?? jak to jest... bo może źle podpiąłem

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 cze 2009, 14:54

Ustaw wał na 0 oraz wałek na znak i sprawdź gdzie jest ustawiony palec rozdzielacza i od tego miejsca wpinaj przewody 1-3-4-2 zgodnie ze wskazówkami zegara.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 cze 2009, 15:00

Obrazek Tu masz schemat. Ta czarna kropa to przewód do pierwszego cylindra. Pierwszy cylinder to ten najbliżej chłodnicy.

Wojtek mnie wyprzedził :-)

Awatar użytkownika
kowalzdmf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2008, 20:20
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: kowalzdmf » 08 cze 2009, 15:26

Dzieki już jest OK chodziło tu oczywiscie o zle podpiecie kabelków, ale powiem tak iż że wczesniej tez było coś nie tak z kablami źle były podpiete przed wymianą cewki i jakos chodził, jest to mozliwe??

Hawker

Post autor: Hawker » 08 cze 2009, 20:17

Raczej niemożliwe. Musiałeś po prostu zle wpiąć kabel...

Awatar użytkownika
kowalzdmf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 19 paź 2008, 20:20
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: kowalzdmf » 08 cze 2009, 21:07

no możliwe :) Dzięki wielkie za pomoc pozdrówki

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 09 cze 2009, 22:53

pozwole sobie zadac pytanie w tym temacie Jakie kupic kable zaplonowe do ABT LPG ? Swiece jak mniemam BUR6ET .Kopulke oraz palec jakiej firmy najlepiej ?Beru ? I czy do tego cos jeszcze trzeba kupic ?Czy Fajka rozdzielacza zapłonu takze trzeba kupic ?

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 09 cze 2009, 23:01

Kolego Canibal kable to najlepiej Beru bo takie były montowane w fabryce,wiem bo mam takie u siebie z przebiegiem 253tyś(od nowości) :-P ,a kopułke możesz kupić NGK(tańsza) lub Bosch,palec najlepiej ori. ;-)

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 13 cze 2009, 18:05

hmm swiece to wiem jakie palec w takim razie jak rozumiem BOSCHA kupic ? Kopułka akura nie jest droga wiec jak rozumiem moge kupic Beru lub Ori BOSCH ?Kable ofc Beru tylko niestety nie wiem jaki nr kabli .Patrze w InterCarsie w zestawach maja w zasadzie tylko po 1 zestawie NGK,BOSCH oraz Beru no ale numerek i tak by sie przydal ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl