witam mam pęknięty kolekto wydechowy,jak zimny to pierdzi jak diesel.Kupiłem drugi od Pana który miał taki sam silnik,jednak na kolektorze nie ma oznaczeń katalogoych jak mam na oryginale.I tutaj moje pierwsze pytanie czy ten kolektor który jest na zdjęciach będzie dobry Oznaczenia na nim są nastepujące: LRT ; AGK010 ; 3363.I czy wloty od środkowych cylindrów śa o 2-3 mm troche cofnięte od skrajnych?Drugie pytanie to czytałem na forum że chłopaki spawali kolektory,czy da sie to zrobic bez zdejmowania kolektora ssącego? A jeżeli juz bym sie zdecudował na wymiane kolektora wydechowego to czy przy odkręcaniu jego mechanik może cos rozregulować,czy musi wykręcać wtryski,czy one wyjdą razem z kolektorem ssącym??Ogólnie prosiłbym o jakiekolwiek problemy mogące powstac przy jego wymianie,pomijająć problem z wykręcaniem śrub.Adi bierze mi około 0.25 l oleju na 1000 km,wieć pierwsza mysl z forum to uszczelniacze i piszecie ze mozna je wymienic bez sciagania głowicy,czy duzo jest przy tym roboty?I jakie cisnienie powinno byc na cylindrach zeby sprawdzic ze to jednak nie pierscienie do wymiany?
[ABK] Kolektor wydechowy,ssący i uszczelniacze - problem.
tak małym zużyciem oleju możesz się tylko cieszyć. jest dobrze i nie daj sobie wmówić, że to pierścienie. tu masz o tym jak wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy: https://audi80.pl/b3-wymiana-uszczel ... t30207.htmdudi777 pisze:bierze mi około 0.25 l oleju na 1000 km,wieć pierwsza mysl z forum to uszczelniacze i piszecie ze mozna je wymienic bez sciagania głowicy,czy duzo jest przy tym roboty?I jakie cisnienie powinno byc na cylindrach zeby sprawdzic ze to jednak nie pierscienie do wymiany?
uszczelniacze polecam Elring.