Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 80 B3 1.8 JN] przerywa, brak mocy PILNE

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
irecki76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 22 paź 2008, 20:19
Imię: Irek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: irecki76 » 09 cze 2009, 11:26

Sonda jest odpowiedzialna za skład mieszanki inaczej wysyła sygnały do urzadzenia sterujacego mieszanka by były odpowiednio zblizone do siebie w proporcjach
Nie pozostaje nic innego jak ja wymienić i bedzie git <ok>

Awatar użytkownika
gmitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Sabaudia

Post autor: gmitek » 09 cze 2009, 18:05

Sonde lambda wymieniłeś ślepak? w którym miejscu ona jest? pod kolektorem gdzieś?

Hawker

Post autor: Hawker » 09 cze 2009, 18:54

ślepak pisze: Wypiołem sonde i auto zaczeło normalnie pracowac....pracuje idealnie, bez najmniejszego szarpnięcia:D Mocy witaj z powrotem :D to przez sonde tyle palił i się dławił? co dokładnie robi sonda?
No to lepiej szybko kupuj inną bo spalanko bedziesz miał przecudne :-)

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 09 cze 2009, 20:17

Sonda jest przy kolektorze wydechowym.Znajduje się pod tą rurką z niebieskim kapturkiem :-) .Żeby mieć do niej swobodny dostęp ja zdejmuje filtr powietrza wraz z przepływką.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 09 cze 2009, 21:08

a nie jest przypadkiem wkrecona w katalizator?? W 3A mam w kacie.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 09 cze 2009, 21:54

w JN jest w kolektorze i dojscie do niej proste od dołu, wystarczy kanał. Co do spalania to z walnietą sondą jakieś 15 litrów na 50 km a dzis na 100km po wypieciu sondy spalił mi 10 litrów na 100 z czego 30 km po obwodnicy z dwójką z przodu na predkosciomierzu

Awatar użytkownika
gmitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Sabaudia

Post autor: gmitek » 10 cze 2009, 10:15

a jak sie wypnie sonde to można dalej jeździć?? nic sie nie stanie jesli jej nie bedzie? czy trzeba nową zaraz kupować?

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 10 cze 2009, 10:34

gmitek, jak widzisz po moim przypadku mozna jezdzic dalej i bedzie palił tyle samo.Bo za ilosc spalania w JN odpowiada przde wszystkim KE JETRONIC.Co prawda jest mnie żwawy ale to jedyny minus.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 10 cze 2009, 10:39

w mechanicznym wtrysku nie robi to duzych klopotow , gorzej jak bys w b4 odpiął , wtedy komputer dostaje szajby i niepotrafi ustalic mieszanki.

Awatar użytkownika
gmitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Sabaudia

Post autor: gmitek » 10 cze 2009, 12:50

ślepak pisze:z dwójką z przodu na predkosciomierz
a zer ile? jedno czy dwa??

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 10 cze 2009, 19:56

gmitek, jak palił te 15 na 50 to ciezko było sie rozpedzic do 80 :P a po wypieciu sondy to 2 z przodu i dwa zera nie było problemu:P wedle gps jak na budziku mam 210 to jade tak naprawde 192

Awatar użytkownika
gmitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 11 mar 2008, 16:21
Lokalizacja: Sabaudia

Post autor: gmitek » 10 cze 2009, 21:39

ta sonda to jest pod tą grubą rurką co idzie do filtra powietrza powietrze? pod tą karbowaną? tam pod kolektorem ssącym?

Hawker

Post autor: Hawker » 10 cze 2009, 22:31

ślepak pisze:w JN jest w kolektorze i dojscie do niej proste od dołu, wystarczy kanał. Co do spalania to z walnietą sondą jakieś 15 litrów na 50 km a dzis na 100km po wypieciu sondy spalił mi 10 litrów na 100 z czego 30 km po obwodnicy z dwójką z przodu na predkosciomierzu
no tak zapomnialem K-Jet, ja mam gaznik i dla mnie to by bylo chlansko beny bez sondy

smiglo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 18:20
Lokalizacja: Kielce

Post autor: smiglo » 30 wrz 2011, 22:27

odswiezam temat, i chcial bym rzucic podpowiedz:) mianowicie u mnie problemy byly dokladnie te same, wymienilem filtr, pompe, przejzalem podcisnienia, przekaznik pompy, i nic.. dalej to samo. Odpinalem sonde - to samo.. ale w pewnym momencie naszla mnie pewna mysl, mianowicie rozbierajac rozdzielacz zauwazylem roznice miedzy sruba weza doprowadzajacego paliwo do rozdzielacza i odplywu. Dokladniej w tej pierwszej znajduje sie taki maly siatkowy filtr w ktory jak dmuchalem to byl ledwo ledwo drozny. A wiec wpadlem na pomysl ze po prostu je zamienie, zamienilem i jest luux, wszystko dziala itd:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl