Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80,B4] Problem z sygnałem światłami 'mruganiem'

Jarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2007, 14:18
Lokalizacja: Wadowice

[80,B4] Problem z sygnałem światłami 'mruganiem'

Post autor: Jarzyna » 30 kwie 2007, 15:01

Witam. Mam problem z wyłącznikiem świateł ponieważ nie działa funkcja ostrzegania światłami 'mrugania'. Pozostałe funkcje wyłącznika ok. Pytanie brzmi jak mogę sprawdzić czy przyczyną awarii jest sam wyłącznik czy może usterki należy szukać gdzie indziej? Z góry dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 kwie 2007, 15:06

U mnie też to nie działa, ale nie jestem nawet pewny czy coś takiego u mnie było wogóle. Jak to wogóle powinno sie uruchamiać?? Gałką do siebie?? Bo od siebie to przełaczenie jest na długie.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 30 kwie 2007, 15:58

Zgadza się , ciągniesz do siebie dźwignie od przełączenia na długie . Obawiam się , że trzeba dobrać się do pająka , tam powinien być mostek między przełączeniem na stałe a mrugnięciem .

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 30 kwie 2007, 19:04

Dokładnie pajączek. Ten temat był już wielokrotnie wałkowany

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 30 kwie 2007, 20:27

na 90% przełącznik przy kierownicy - rozbierz, wyczyśc i nasmaruj

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 maja 2007, 00:07

No to sam też będę musiał kiedyś do tego zajrzeć. W sumie aż tak strasznie do życia nie jest mi to potrzebne, ale jakoś teraz będę miał złe samopoczucie wiedząc że coś mi nie działa :-/

Jarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2007, 14:18
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Jarzyna » 08 maja 2007, 23:17

Dzięki panowie za pomoc jestem nowy w tym temacie a i nazwa pajęczek też mi nie wiele mówiła. Czyli Makro mówisz że to jest rozbieralne? W takim razie spróbuję go rozebrać.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 09 maja 2007, 09:23

Spoko , tylko bez nerwów przy rozbieraniu , jest to do zrobienia .

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 09 maja 2007, 09:41

Jeżeli świecą długie normalnie przy przełączeniu to na 100% pająk bo napięcie biegnie tym samym torem. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 maja 2007, 12:53

Ja mam to samo panowie. Mam tylko jedno pytanko. Jak zdjąć osłonę kierownicy, znaczy to co sie nacika żeby był klakson. Domyślam sie że jest to na jakieś zaczepy, ale ciągnąłem dość mocno i nie chciało zejść a nie chce czegoś urwać.

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 09 maja 2007, 13:52

Trzeba to szarpnąć dość mocno też sie z tym trochę siłowałem

Jarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2007, 14:18
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Jarzyna » 10 maja 2007, 07:15

Witam. Ja bym nie radził szarpać bo można coś urwać. Tam z boku są zatrzaski, dwa dokładnie. Znajdują sie na dłuższej osi klaksonu. Trzeba je nacisnąć np. 2 śrubokrętami i wtedy powinno wyjść bez szarpanie. Piszę powinno bo jeszcze tebo nie ściągałem. Pozdro

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 10 maja 2007, 08:05

Może masz rację ale u mnie niestety nie pomogło trzeba było troszkę siły użyć

Jarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 kwie 2007, 14:18
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Jarzyna » 10 maja 2007, 12:27

Dziś jak pogoda pozwoli to sie tym zajmę więc napiszę jak mi poszło.

[ Dodano: 2007-05-10, 20:37 ]
Witam. Już działa! :-D Faktycznie wystarczyło wyczyścić pająka. Bandzior trzeba użyć siły wracam honor :lol: . Dokładniej mówiąc trzeba szarpnąć za każdy narożnik klaksonu aż wyskoczy sprężyna. potem przesunąć w lewo ( w kierunku drzwi ;-) ) i wyjąć go na zewnątrz. Pozdrawiam i dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 maja 2007, 00:05

No to ja też sie muszę tym zająć. Dzisiaj robiłem kompleksową konserwacje i jutro jak nie zapomne to też zajrzę do pająka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl