Wiem, że pytanie trąci amatorszczyzną, ale jestem kompletnie zielony w temacie 80-tek, więc będę wdzięczny za wszelkie informacje

Być może, że ten silnik jest rzadko spotykany, ale ogólnie to nie mam pojęcia, dlaczego nie można znaleźć informacji o tych pozostałych danych technicznych. Ja też szukałem tych danych w internecie ale moje poszukiwania nie dały rezultatu. Aż do momentu, gdy w tygodniku Motor nr 47/2008, przeczytałem atrykuł o Audi 80 (w temacie samochody używane). I jest tam podany ten silnik ADA z pozostałymi danymi technicznymi, a wyglądają one następująco: prędkość max. 182, przyspieszenie 0-100 km/h (s) 13,6, średnie zużycie paliwa (l/100 km) -7,6.Zastanawiam się tylko czemu tak trudno jest uzyskać dane producenta na temat przyspieszenia, prędkości maksymalnej itd.
Odnośnik do tych danych to już Wojtek26 podałsymbol ADA
poj. 1595
śr. cyl. 81
skok tłoka 77,4
ilość cyl. 4R
kW 74
model auta 80
lata produkcji 6/93-7/95
typ silnika i
rodzaj zapłonu Motronic
Jest to silnik 1,6 E a nie I .typ silnika i
No rakiete to powinie to nie była, ale zawsze jest jeszcze w b3 silnik 1,6d (54KM) <ok> . Sam taki mam.Gordon pisze:... A tak z ciekawostek, to z tych wiadomości z Wikipedii wynika, że B3 produkowali na Grecję nawet z silnikiem 1.4 (64 KM) :shock:
wg informacji producenta, było też B4 z silnikiem 1.6 ABM o mocy jeśli dobrze pamiętam 71 KM. to dopiero musiała być rakietaspiczi pisze:Gordon napisał/a:
... A tak z ciekawostek, to z tych wiadomości z Wikipedii wynika, że B3 produkowali na Grecję nawet z silnikiem 1.4 (64 KM) :shock:
No rakiete to powinie to nie była, ale zawsze jest jeszcze w b3 silnik 1,6d (54KM) <ok> . Sam taki mam.