Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ALL 2.3 Ng] mulenie silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

[B4 ALL 2.3 Ng] mulenie silnika

Post autor: sebastiB4 » 07 cze 2009, 10:19

Od pewnego czasu silnik nie wkręca się w obroty jak powinien jest słaby jak ruszam to musze wiecej gazu dodawać a jak jest lekka górka i jest na budziku 80 km/h to wciskam gaz to pełna a on powoli przyspiesza co może być tego przyczyna proszę o poradę motor jeżdzi na benzynie

[ Dodano: 2009-06-07, 10:23 ]
i dodam że jak jadę na dwójce i chcę przyspieszyć to zmuli go i pochwili przyśpiesza ale nie tak osrto jak powinien

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 07 cze 2009, 20:51

Sprawdź zapłon,u mnie poprawne ustawienie zapłonu rozwiązało podobny problem.

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 07 cze 2009, 21:43

Sprawdź jak kolega wyżej napisał i czy przypadkiem rozrząd nie przeskoczył...

matikemk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 21 mar 2007, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matikemk » 08 cze 2009, 22:44

Sprawdź:
Ustawienie zapłonu, czujnik temp., sonde lambda, ciśnienie systemowe.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 08 cze 2009, 23:20

sebastiB4,
Zacznij od ukł.zapłonowego,dawno świece i kable zmieniałeś?
Następni podejrzani to filtr paliwa i pompa,potem czujniki temperatury(górny i dolny powyżej termostatu z prawej strony bloku silnika)...pewnie jeden z tych trzech podejrzanych jest sprawcą.Jak sprawdzisz daj znać.
Pamiętaj aby weryfikacje rozpoczynać od rzeczy najbardziej prawdopodobnych i zawodnych a więc prostych.Potem można myśleć o rozrządzie....
Do sprawdzenia punktów które ci podałem nieocenioną pomocą okaże się szukajka...gdybyś jej użył...zresztą spróbuj to naprawde pomaga <ok>
matikemk pisze:ciśnienie systemowe
:shock: ...rozwiń proszę,zapowiada się ciekawie...

matikemk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 21 mar 2007, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: matikemk » 09 cze 2009, 10:35

Witam,

Ciśnienie systemowe - czyli ciśnienie 6-6,5bar (prawidłowe) powinno być w dolnych komorach w rozdzielaczu paliwa, po warunkiem że pompa paliwa działa poprawnie; w rozdzielaczu są otwory do mierzenia ciśnienia trzeba mieć manometr, końcówki i można zmierzyć. Jeśli się pomyliłem to mnie popraw. ;-)

pozdrawiam

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 12 cze 2009, 20:49

Witam ponownie okazało się że to świece już były wypalone , poprzednie były NGK a teraz założyłem trójelektrodowe CHAMPION [RN10VTYC4] zauważyłem znaczną poprawę w przyspieszaniu przy niskich obrotach albo moje takie subiektywne uczucie, przewodów nie wymianiłem są jeszcze dobre BREMI.

Hawker

Post autor: Hawker » 12 cze 2009, 23:04

sprawdz sonde, ja odlaczylem swoja bo byla zepsuta i silnik jest 2x bardziej żwawy

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 12 cze 2009, 23:44

Hawker pisze:sprawdz sonde, ja odlaczylem swoja bo byla zepsuta i silnik jest 2x bardziej żwawy
bo sonda kolego dba o odpowiednie zubożenie mieszanki aby silnik jak najmniej trół i spalał.A jak odepniesz to wtryski walą dawke bez sygnału o ilością tlenu w spalinach których sonda dostarcza.Podają więcej paliwa mieszanka jest bogatsza auto więcej żłopie ale zazwyczaj ma lepszego kopa
.sebastiB4,zawsze trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych no i najszybciej się zużywających ;-)

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 13 cze 2009, 19:44

Koledzy a jak sprawdzić tę sondę

[ Dodano: 2009-06-14, 20:08 ]
a jednak te mulenie dziś jechałem sobie i nadal autko jest zmulone i sam już niewiem od czego jak na chwilę go zgasze i odpale to ma lepszego kopa ale pożniej robi się znowu muł i już sam niewiem co może być przyczyną

[ Dodano: 2011-07-12, 10:20 ]
doszłem co było przyczyną słabych osiagów i przyspieszenia wymieniłem czujnik spalania stukowego i odrazu nie te auto lepiej wkreca sie w obroty i brak mulenia na lpg wczesniej myśałem o montażu blosa ale po co jak moc jest i spalanie gazu spadało okolo 1.5 do 2l .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl